|Ole| Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hei folkens. Har eit problem med min M20 turbo motor, den går ikkje på sylinder 1. Det er ikkje antydning til forbrenning på tennpluggen, den er heilt rein. Har prøvd følgende: Forskjellige plugg kabler. Forskjellige plugger. Testa komp. Delt topp fra blokk, alt ser bra ut. Komp er iorden. Rotor og fordeler lokk er iorden. Har til og med kobla plugg kabel nr2 til plugg nr 1 for å sjå om den fekk teikn til forbrenning da men den er like rein. Og ser ut til att den får bensin men kan jo kanskje vere dysa? Kan dokke hjelpe meg å komme på fleire ting som kan vere gale, eg tenker att dysa kan vere tett eller gåen dysedriver kanskje?
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Btw så er tenning riktig, er huka 2 ganger for og vere sikker...
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Kan også legge til att eg måtte skifte slangen fra filter til dyse railen da det plutsli spruta bensin av den uten teikn til utvendige skader...
D.Toft Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 ta av dysen og kinn motor da, så ser du om det kommer bensin der. evt prøv med en annen hjerne
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 ta av dysen og kinn motor da, så ser du om det kommer bensin der. evt prøv med en annen hjerne Skal ut med heile railen å kjøre dyse test imorra tenkte eg Prøve anna hjerne? Hehe, janei eg har autronic sm4 datasprut, dei hjernene vekse ikkje på tre
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Kan foresten nevne att Autronic`n blinka error igår også, da fekk ikkje eg kontakt med sprutet via pc heller...plutsleg så funka den igjen...ingen problem der etterpå... Var feilkode på vifta og IP synk men ip synken er ikkje der...Var også feilkode på sylinder 1 men den er ikkje der heller lenger...
Silverboy Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Har kjørt injector test for å høre om de klikker som de skal? Så du får utelukket ledningsbrudd før du bruker mer tid på å skru?
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Har kjørt injector test for å høre om de klikker som de skal? Så du får utelukket ledningsbrudd før du bruker mer tid på å skru? Nei, det har eg ikkje...Usikker på korleis eg gjer det?
Silverboy Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Aldri vært inni autronic sitt program men på link er det ihvertfall latterlig lett å finne.. Tipper du finner det om du bare ser etter det. uansett veldig mye greiere å bruke når du eventuelt skal teste dysa enn å stå der med 6 flasker og dra på starter
|Ole| Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Aldri vært inni autronic sitt program men på link er det ihvertfall latterlig lett å finne.. Tipper du finner det om du bare ser etter det. uansett veldig mye greiere å bruke når du eventuelt skal teste dysa enn å stå der med 6 flasker og dra på starter Mulig mulig, no blir vi no 2 stk imorra så da burde det gå greit å gjere det ved hjelp av starteren og full gass tenker eg
Kvasi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Ta ut alle dysene og se om alle spruter, evt bytt plass på to og se om problemet flytter seg.
|Ole| Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Ta ut alle dysene og se om alle spruter, evt bytt plass på to og se om problemet flytter seg. Det er planen idag Om dysa er ødelagt, er det nokken som har ei 1200cc RC dyse liggande?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå