Gå til innhold

Min m20 går fortsatt ikkje på alle 6....| fant feilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Har eit problem med min M20 turbo motor, den går ikkje på sylinder 1.

Det er ikkje antydning til forbrenning på tennpluggen, den er heilt rein.

Har prøvd følgende:

Forskjellige plugg kabler.

Forskjellige plugger.

Testa komp.

Delt topp fra blokk, alt ser bra ut.

Komp er iorden.

Rotor og fordeler lokk er iorden.

Har til og med kobla plugg kabel nr2 til plugg nr 1 for å sjå om den fekk teikn til forbrenning da men den er like rein.

Og ser ut til att den får bensin men kan jo kanskje vere dysa?

Kan dokke hjelpe meg å komme på fleire ting som kan vere gale, eg tenker att dysa kan vere tett eller gåen dysedriver kanskje?

Skrevet

Kan også legge til att eg måtte skifte slangen fra filter til dyse railen da det plutsli spruta bensin av den uten teikn til utvendige skader...

Skrevet
ta av dysen og kinn motor da, så ser du om det kommer bensin der. evt prøv med en annen hjerne

Skal ut med heile railen å kjøre dyse test imorra tenkte eg :)

Prøve anna hjerne? Hehe, janei eg har autronic sm4 datasprut, dei hjernene vekse ikkje på tre :P

Skrevet

Kan foresten nevne att Autronic`n blinka error igår også, da fekk ikkje eg kontakt med sprutet via pc heller...plutsleg så funka den igjen...ingen problem der etterpå...

Var feilkode på vifta og IP synk men ip synken er ikkje der...Var også feilkode på sylinder 1 men den er ikkje der heller lenger...

Skrevet
Har kjørt injector test for å høre om de klikker som de skal? Så du får utelukket ledningsbrudd før du bruker mer tid på å skru?

Nei, det har eg ikkje...Usikker på korleis eg gjer det?

Skrevet

Aldri vært inni autronic sitt program men på link er det ihvertfall latterlig lett å finne.. Tipper du finner det om du bare ser etter det. :) uansett veldig mye greiere å bruke når du eventuelt skal teste dysa enn å stå der med 6 flasker og dra på starter :)

Skrevet
Aldri vært inni autronic sitt program men på link er det ihvertfall latterlig lett å finne.. Tipper du finner det om du bare ser etter det. :) uansett veldig mye greiere å bruke når du eventuelt skal teste dysa enn å stå der med 6 flasker og dra på starter :)

Mulig mulig, no blir vi no 2 stk imorra så da burde det gå greit å gjere det ved hjelp av starteren og full gass tenker eg :)

Skrevet
Ta ut alle dysene og se om alle spruter, evt bytt plass på to og se om problemet flytter seg.

Det er planen idag :)

Om dysa er ødelagt, er det nokken som har ei 1200cc RC dyse liggande?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...