Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er vel hb3 som sitter der? men kjøp noe ordentlig, for jeg har prøvd med billigkit, og da blafrer alt av belysning :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 ^Enig med han. Utsatt for vann og andre ulumskheter. Hva som gjelder lyseffekt er uinteressant utenom hvilken farge og look som ønskes. En billigomformer og dårlige isolerte ledninger må unngås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Anbefaler å lakke reflektoren matt forresten, så slipper du å blende motgående trafikk så mye gjør ikke noe på lyset for din del, men minimerer blendingen av andre trafikanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Har søkt meg litt fram til hb4 og 9006, kan det stemme? Blir aldri klok.. Å? Har flere kompiser med billig-xenon kit, og har vel bare hatt positive erfaringer. Har så latterlig dårlig lys nå, og må oppgradere det.. Evt. led pærer? usikker på hvor sterkt det er kontra xenon, må ha bra lys også Må vel begynne å åpne opp lyktene? Er ikke det stress siden de må 'bakes' i ovnen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 jo kan stemme det, hb3 er preface tåkelys non mtech er ikke så vanskelig å dele tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Velkommen fin bil! e39 er bæst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Det er klart Mathias! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Anbefaler LED, slipper alt styret med ballaster osv. nedi der, og slipper at fukt ødelegger. Mange LED som gir finere lys enn xenon, sjekk LED tråden her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Slipper ballaster, men trenger motstand.. Men helt enig, LED blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Anbefaler LED, slipper alt styret med ballaster osv. nedi der, og slipper at fukt ødelegger.Mange LED som gir finere lys enn xenon, sjekk LED tråden her på bimmers. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Slipper ballaster, men trenger motstand..Men helt enig, LED blir bra! Nei, trenger ikke motstand når det ikke er pæresjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Høres litt mer fornuftig ut med led pærer enn xenon, blir alltid så sur når jeg blir blendet av xenon når jeg kjører i mørket Slengte inn et lite innlegg i den LED-tråden Velkommen fin bil! e39 er bæst! Tusen takk for det Må si M5'en din har blitt rå nå! Har også fått tak i M5 felger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Koblet opp lyktene nå Driver å kobler opp US-blink på parklys nå og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Pent! hvordan endte du med å koble opp us? skal koble opp us på touringen nå også, jeg bare må ha det på bilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Det var enkelt og koble opp, svart ledning på plussledning til blinklys inn til modul og rød ledning på plussledning til blinklys ut fra modul, også blå ledning fra modul til parklys for signal. Men det funker jo ikke? Får ikke opp noe US blink, og har koblet alt etter skjemaet. Blinklysene blinker og alt annet fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå