Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det ble us-modulen ja? hvis det er samme modul jeg har vært borti så er det en justeringsskrue for styrken på lyset.. kanskje det har noe med saken å gjøre?

eller om du har brukt strømtyver, hva med dårlig kontakt?

Skrevet

Her skal både svart og rød kobles på + til blinklyset, og du skal kutte kabelen mellom disse "skjøtekontaktene"

Det gir modulen mulighet til å kontrollere lyset, dvs at all strøm går gjennom modulen, og den kan kutte "us"-lys før blinklys skal blinke ;)

Skrevet

Hm åja, men har koblet det slik som på skjemaet og slik som du forklarer..

Jeg hentet strøm ut fra ledningene på adapterkablene (fra pre-facelift til facelift lykter) Har det noe å si?

Skrevet

så det på forrige forklaringen din nå, leste den visst litt fort :P har du kuttet kabelen også? må jo være en grunn til at den skal kuttes :P

du er sikker på at det er +, ikke minus til blinklyset? hva med parklys, + her også?

Skrevet

Åja hehe :P Ja har kuttet riktige kabler og har sjekket at det er plusskabler (brun er jo jord)

Har tatt pluss ledning fra parklys og pluss ledning fra blinklys. Så jeg har jo gjort rett? :P

Skrevet

brun er jord, og blå er pluss... kan ikke skjønne hvorfor det ikke funker da :S prøv å koble +(blå) rett på parklyset for å sjekke da?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke koblet det, det er defekte moduler. Så kobler det bare mot tåkelys eller noe.

Har fått bakfangeren igjen fra lakk nå, og Eisenmann er ankommet Bergen 8) Blir litt updates i helgen ja.

Skrevet

Ja flott med US parklys :) Gi meg en tilbakemelding på hvordan den modulen er da? Vurderer den faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...