Tzunami Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 US blink er at blinklysene lyser noe svakere, og konstant, bortsett fra selve blinkfunksjonen såklart. Grunnen til navnet er logisk nok fra usa, der blinklysene lyser som parklys, sammen med parklys. Dette er det flere i europa som har fått interesse for, inkludert meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 US blink er at blinklysene lyser noe svakere, og konstant, bortsett fra selve blinkfunksjonen såklart.Grunnen til navnet er logisk nok fra usa, der blinklysene lyser som parklys, sammen med parklys. Dette er det flere i europa som har fått interesse for, inkludert meg selv Takk for opplysningene. Bakgrunnen for spørsmålet var at et jeg vil tro det er lettere å snu om blinklyssignalet framfor å reroute signalene om en ny modul. Å snu signalet ville selvsagt ført til at det konstantet lyset blir for lysterkt. Samtidig regner jeg med at blinksignalet skal være lyssterk og for at dette skal kunne kombineres, så trengs vel en egen modul. Dersom du har montert dette riktig Jokke, så har du noe defekt en plass... å kombinere US blink og tåkelys fører til at du ikke får kjøre med US blink når det er mørkt ute. Mao, du får ikke bruke US blinkene når det faktisk hadde vært mest interessant å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 kommer helt ann på om man bruker tåkelys 100% lovlig eller ei det US blink er forsåvidt ikke helt lovlig det heller da det ikke skal være farget lys (les. oransje, rødt blått grønt osv) rettet fremover, sålenge det ikke er typegodkjent. Kjørte selv med tåkelys og us-blink døgnet rundt i 2 år, og det var ikke noe problem fordelen med å koble det mot tåkelys evt. en bryter i kupeen, er at man kan switche de av, så om det er storkontroll el. så kan man ha vanlig lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Sitter og venter på pappsen, blir litt ekstremt å dra med M5 bakfanger på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Montert i kveld den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Blei den lakka på skolen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jepp, en venninne av meg som har lakkert den på skolen Har bilskade & lakk linje på skolen med egen lakkboks osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Der jeg fikk lakkert sideskjørtene å fangeren min også blir bra ta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Bakfanger er av! Vurderer å hive av potten og nå, så alt er klart til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Julekveld i november! Blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Fikk vasket litt baki der, så mye bedre ut nå Ser ut som jeg må kappe av potten, og har ingenting til å kappe den av med atm, men fikser det imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Åh, jeg liker ikke den potta. Har akkurat den samme. Vurderer sterkt pottebytte.. Men over til deg: dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Må kappe ja, er ikke skjøt på E39 før foran katalysator. Eisenmann har vel ikke klemme-feste som som de andre jalla anlegga? Må vel sveises med overlapp? eller medfølger det kun klemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Vet ikke helt, men fulgte med noen eksosklemmer hvertfall. Om noen har montert dette før og vet hvordan det skal gjøres så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå