Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

US blink er at blinklysene lyser noe svakere, og konstant, bortsett fra selve blinkfunksjonen såklart.

Grunnen til navnet er logisk nok fra usa, der blinklysene lyser som parklys, sammen med parklys.

Dette er det flere i europa som har fått interesse for, inkludert meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US blink er at blinklysene lyser noe svakere, og konstant, bortsett fra selve blinkfunksjonen såklart.

Grunnen til navnet er logisk nok fra usa, der blinklysene lyser som parklys, sammen med parklys.

Dette er det flere i europa som har fått interesse for, inkludert meg selv ;)

Takk for opplysningene. Bakgrunnen for spørsmålet var at et jeg vil tro det er lettere å snu om blinklyssignalet framfor å reroute signalene om en ny modul. Å snu signalet ville selvsagt ført til at det konstantet lyset blir for lysterkt. Samtidig regner jeg med at blinksignalet skal være lyssterk og for at dette skal kunne kombineres, så trengs vel en egen modul.

Dersom du har montert dette riktig Jokke, så har du noe defekt en plass...

å kombinere US blink og tåkelys fører til at du ikke får kjøre med US blink når det er mørkt ute. Mao, du får ikke bruke US blinkene når det faktisk hadde vært mest interessant å bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt ann på om man bruker tåkelys 100% lovlig eller ei det ;) US blink er forsåvidt ikke helt lovlig det heller da det ikke skal være farget lys (les. oransje, rødt blått grønt osv) rettet fremover, sålenge det ikke er typegodkjent. Kjørte selv med tåkelys og us-blink døgnet rundt i 2 år, og det var ikke noe problem ;) fordelen med å koble det mot tåkelys evt. en bryter i kupeen, er at man kan switche de av, så om det er storkontroll el. så kan man ha vanlig lys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...