Jokkke Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Har vært syyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Blir det klemme eller sveis på eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Blir nok klemme. Men det får vel duge. Vurderer sterkt å ettermontere litt ekstra utstyr, er så lite på min Ryggesensor bak og cruisecontrol står sterkt på listen Og stor OBC da. Noen som har erfaring med å ettermontere utstyr på disse bilene? Gjerne tips til hva jeg trenger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Her vil jeg tippe salty er stor på informasjon;) skulle gjerne hatt pdc foran og regnsensor (ble bortskjemt fra 523'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Ja PDC og regnsensor er kjekt, men har lest at å ettermontere regnsensor er et styr, ny frontrute og koding osv. Men ryggesensor bak trengs vel ikke kodes? Den går vel bare på når jeg setter den i revers, og av når jeg setter den i D.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Stemmer det, regnsensor er for mye styr til at jeg orker:p jeg har pdc bak, så er veldig enkelt å koble opp i front;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Er du frisk snart? trenger du hjelp til å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Er frisk, skal få montert sammen, mangler en overgang fra 2.5" til 3".. Men det får jeg vel tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Biltema har vell noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Biltema har vell noe slikt? Passer bra signaturen din... Du bør finne en overgang i samme kvalitet Joakim. Ikke en som ruster bare av at du ser på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 En kjapp liten oppgradering jeg gjorde isted, ser mye bedre ut Polerte og vokset også rundt innstegslisten. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Bra du holder en ren! skal på julebord så nå skulle du hatt lappen slik at vi kunne fått noe skikkelig transport tur-retur by´n i denne trallen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Bra du holder en ren! skal på julebord så nå skulle du hatt lappen slik at vi kunne fått noe skikkelig transport tur-retur by´n i denne trallen.... Ja skulle det, vi får ta det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Hva brukte du får å komme til Jokke? E kom ikke til med maskin når jeg tok min i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Brukte bare hånden Scholl S17 også Meguiars caranuba wax.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå