Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, her går det treegt :P

Har fått tilsendt 2 nye gratis moduler fra tyskland, bestilt LED pærer til angeleyes, fått tak i overgang, mangler bare å få montert sammen :P Er så kaldt for tiden..

Også blir det muligens en ny spiller inni.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ikke kjede seg, så like greit å begynne med mye samtidig :D

høres ut som noen gode oppgraderinger ;) bare å slenge ut bilder! us-modulene mine hadde forresten 4 ledninger, mener å huske dine hadde 3 bare?

Jepp, skal få tatt noen bilder når delene ankommer osv. Slenger nok på M5 fangeren i morgen.

Ja det stemmer, var kun 3 ledninger. Men du har vel mulighet til å justere styrken, kanskje det er en ledning som går til justering eller noe?

Tror mine moduler skal lyse med 5w.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rød, gul, blå og sort.

Sort = jording

blå = styrestrøm (koblet til tåkelys + )

rød = signal fra blinklys

gul = ut til blinklyspære

Kan justere ja, men tror det er noe innad i boksen, at det er justerbar motstand bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah da så, jeg har ikke jording på min modul :P Smart å hive styrestrøm på tåkelys, da har jo en faktisk mulighet til å skru de av :)

Får bare håpe på at disse modulene skal funke, han har jo solgt mange tusen av disse, rart at begge to ikke skulle fungere hos meg. En kompis kjøpte også disse, og kun den ene funket. Han åpnet de opp og fant en motstand som var løs :P Og fremdeles sa han som selger modulene at de er blitt testet før de ble sendt. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på bakfangeren tidligere i dag :

dpaca9ituq2c9pctfkl6.jpg

Plages med at eksosen henger litt skjevt, som du sikkert ser på bildet. Har bare støttet det opp og jekket opp eksosen slik at den skal stå når den er montert, men føler eksosfestet er altfor høyt opp og eksosen henger for høyt på venstre side. Får håpe det blir bedre når jeg får montert sammen, venter på en overgang som en kompis av meg har sveist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...