Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Soltak er et must ja.. Ligger jo masse bra E39'er ute for salg, kanskje finne en som er gått litt mindre og har mer utstyr? Du kan jo evt. skifte tak slik som Tzunami.. :P

Sepang E39 med m-tech og eksos hadde vært utrolig tøft, tror ikke det finnes? :P

Kjøpte eksosen fra Schmiedmann, ble endel venting men var verdt det.

Fikk eksosen litt billigere siden schmiedmann gjorde en liten tabbe. Jeg kjøpte først et brukt eisenmann anlegg som lå ute på schmiedmann, overførte 6k og fikk mail om at jeg hadde kjøpt det og det var på vei fra Danmark, etter 2 uker så ringer jeg til de, og da sier de at det har skjedd en feil og at de hadde solgt eksosanlegget til noen andre, jeg fikk da altså eisenmann anlegget til en litt hyggeligere pris enn 14k som det ligger ute til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet nye US moduler i posten i dag, men ikke faen om de funket heller.. Gir opp..

Også har jeg problem med at varmeapperatet ikke blåser varm luft, tips? Mangel på frostvæske?

Hvilken farge??

- Blå

- Rød

- Grønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet nye US moduler i posten i dag, men ikke faen om de funket heller.. Gir opp..

Også har jeg problem med at varmeapperatet ikke blåser varm luft, tips? Mangel på frostvæske?

Hvilken farge??

- Blå

- Rød

- Grønn

Mangel på frostvæske, luft i systemet, gåen vannventil(er) eller sirkulasjonspumpe.

Blann aldri forskjellige farger, så til etterfylling bruk alltid den du har fra før. Ellers er rød den som er mest beregnet for alu-blokk og topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...