Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Den mangler soltak. har lyst til å lakke den sepang, klaske på mtec og dobbel utblås.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Hva kostet eksosen? Hvor er det kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Soltak er et must ja.. Ligger jo masse bra E39'er ute for salg, kanskje finne en som er gått litt mindre og har mer utstyr? Du kan jo evt. skifte tak slik som Tzunami.. Sepang E39 med m-tech og eksos hadde vært utrolig tøft, tror ikke det finnes? Kjøpte eksosen fra Schmiedmann, ble endel venting men var verdt det. Fikk eksosen litt billigere siden schmiedmann gjorde en liten tabbe. Jeg kjøpte først et brukt eisenmann anlegg som lå ute på schmiedmann, overførte 6k og fikk mail om at jeg hadde kjøpt det og det var på vei fra Danmark, etter 2 uker så ringer jeg til de, og da sier de at det har skjedd en feil og at de hadde solgt eksosanlegget til noen andre, jeg fikk da altså eisenmann anlegget til en litt hyggeligere pris enn 14k som det ligger ute til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Helt nydelig spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Meget pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Skifte tak er vel mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 ALT for mye jobb om du ikke må, så gjør du det ikke Har tenkt mye på den fargen der altså! både sepang og marrakech, men tror m5'n skal få en annen farge, brun-ish er ikke helt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Hentet nye US moduler i posten i dag, men ikke faen om de funket heller.. Gir opp.. Også har jeg problem med at varmeapperatet ikke blåser varm luft, tips? Mangel på frostvæske? Hvilken farge?? - Blå - Rød - Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Hentet nye US moduler i posten i dag, men ikke faen om de funket heller.. Gir opp..Også har jeg problem med at varmeapperatet ikke blåser varm luft, tips? Mangel på frostvæske? Hvilken farge?? - Blå - Rød - Grønn Mangel på frostvæske, luft i systemet, gåen vannventil(er) eller sirkulasjonspumpe. Blann aldri forskjellige farger, så til etterfylling bruk alltid den du har fra før. Ellers er rød den som er mest beregnet for alu-blokk og topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Jeg har fortsatt tilgode å se rød kjølevæske i m50/m52 :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 skal eg kjøpe blå da? er på biltema nå ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 spør. de skal kunne finne det ut på delelageret... hadde aldri handlet slike ting der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Fant ut at jeg hadde rød frostvæske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Du kunne sagt at det var 4-rørs da din ekle helvete Misunnelig jaaa..... Blir bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Fant ut at jeg hadde rød frostvæske.. Jeg fyller frostvæske ifra valvoline, en som går iver hverandre uansett vilken du har hatt tidligere, å samma om det er alu eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå