Jokkke Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Du kunne sagt at det var 4-rørs da din ekle helvete Misunnelig jaaa..... Blir bøst! Trodde jeg hadde sagt det? Hehe ja blir bra Fant ut at jeg hadde rød frostvæske.. Jeg fyller frostvæske ifra valvoline, en som går iver hverandre uansett vilken du har hatt tidligere, å samma om det er alu eller ikke Leste litt på telefonen når jeg var ute å kjørte, men ble aldri klok. Noen anbefalte rød, noen blå og grønn. Spurte også om en universal frostvæske som kunne brukes til hvilken farge, fikk svar om at "Nei dette finnes ikke." Men har fått tak i frostvæske nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Jeg har blå frostvæske på min i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Hehe, ja nei Ditta e vell som mye annet, ikke å bli klok på har funka bra den "universale" som jeg har Vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Kjapp liten mod , ser mye bedre ut. Venter på LED i grøftelys også. M5 hjulene jeg har, må få vrengt av hjulene og pusset dem opp snart. Ekte saker Også enda en videosnutt Kjedet meg, ehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Gromt , kommer seg litt og litt denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kommer det eksos kun fra venstre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Det meste kommer kun ut fra venstre side ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Bare hive på facelift nyrer og nå, så begynner vi å nærme oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Prøvde faktisk med svarte facelift nyrer idag, fulgte med noen, men fant ut at de var knekt Men liker faktisk krom bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det meste kommer kun ut fra venstre side ja. Hmm. Jeg hadde faktisk heller valgt 2 utblås da, istedefor 4. Man kan jo se at det er "fake" når man kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Mange som ikke liker det nei, men jeg digger 4 rør look, så da var valget enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det er vel helst nå på vinteren man ser at det kommer mest ut fra venstre side.. På sommeren vil ikke det være et stort tema. Slik vil det alltid være med en slik løsning kommer røyk ut fra høyre side også, bare ikke i like stort grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det er rett! Jeg røyklegger like mye som Jokke når det er kaldt ute, og under kjøring er det uansett fint lite eksos som er synlig! Om sommeren er det uansett ingenting! Jeg er veldig for og imot på 4-rørs eksos. For all del, det er jo grisegromt men samtidig hører det kun hjemme på M5... meeeen, om jeg skulle valgt om igjen og solgt Supersprinten hadde det nok blitt 4-rørs istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Som dere sier, så er det bare når det er kaldt det er sånn. Blir jo M5 kopi da, må jo ha 4 rørs da En liten teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Som dere sier, så er det bare når det er kaldt det er sånn. Blir jo M5 kopi da, må jo ha 4 rørs da En liten teaser: [ Bilde ] HAHA! I know what you're doing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå