bmmww1 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Her sjer det lite?? Noe nytt? Så de låg eit svart taktrekk til salgs! Byttte tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 ...Byttte tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 svart taktrekk er et must i e39! det samt sotede ruter gjør underverker! får så mye bedre følelse av å kjøre da iallefall på en sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Innlegg nr. 2000 må jo selvfølgelig dedikeres i prosjekttråden Lite som skjer for tiden, har fått montert 2DIN spiller, det er vel det eneste M5 felgene er lagt ut for salg, og 20" BBS LM blir kjøpt inn rett etter salget av felgene Sikler også på M5 speil. Bytte tilbake? Hehe nei, er så fornøyd med denne bilen at å bytte tilbake er uaktuelt Ser du slettet tråden på bilen, hvorfor? Synd du fant rust i svingarmsfestene, men jeg visste INGENTING om dette, ganske skremmende egentlig, å finne rust der. Sotede ruter kommer nok til våren, og svart taktrekk står også på listen, men får se Føler den kun trenger ett M5 ratt inni, og noen andre LED pærer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 20" er for stort ass! Hadde gått for 19" jeg, evt 18" hvis du går laavt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 sletta tråden ja. ble så rotete. kommer ein nyen. bilen er rustfri til helga. da blir det siste sveist.. skal bli digg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Har troen jeg Sondre Du får legge ut noen bilder Lasse Men skal ærlig innrømme at jeg har lyst på gamlebilen tilbake når du får den ombygd til M3 og med alle planene ferdig, står vel på døren din med E39'en + cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Lite som skjer, men har fått tak i nytt ratt til bilen nå. Driver også å kobler opp ledningsnett til MFL (Multifunktionslenkrad). Bestilte også ny spiller til bilen, var ikke helt 100% fornøyd med den andre, så det ble jaggu en spiller med Android system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Kom med den tilbakemelding angående den spillern der a, lurer på å kjøpe den selv. Hvor handla du deg det mtech rattet det så strøkent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Ikke fornøyd med julegaven altså? Ser ut som at det blir en 09´ Svart Touran R-design på meg siden jeg ikke finner den rette bimmeren ennå... Vil ha F30, men må vente til de detter litt i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Kom med den tilbakemelding angående den spillern der a, lurer på å kjøpe den selv. Hvor handla du deg det mtech rattet det så strøkent ut. Will do sir! Håper den svarer til forventningene. Eneste jeg vet er dårlig er mikrofonen, da den er innebygget og ikke ekstern slik som ellers på 2DIN spillere osv. Det er ikke akkurat det rattet, men noe tilsvarende. Skal vist være strøkent det og. Kjøpte det av Thomas (thomashm5 her på forumet). Utrolig grei fyr å handle med, greie priser og. Anbefales på det sterkeste Ikke fornøyd med julegaven altså? Ser ut som at det blir en 09´ Svart Touran R-design på meg siden jeg ikke finner den rette bimmeren ennå... Vil ha F30, men må vente til de detter litt i pris Hehe ikke helt nei. Spilleren var ikke helt samarbeidsvillig med iPhonen, og det ser jo litt bedre ut med en spiller som fyller helt ut i dashboardet.. Ser virkelig ikke for meg deg i en VW Touran Virkelig krøpet til korset du? Hehe, hvorfor ikke nyeste Passaten? Den syns jeg er lekker, selv i stasjonsvogn. Er vel en del billigere i drift enn en BMW E60 og hehh.. EDIT: La til litt forskjellige bilder av bilen i første side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Haha. La oss si at jeg fikk en god deal. Som en liten trøst så er den så fet som en touran kan bli. Ville aldri vurdert noe annet en bimmer med mindre det er en veldig god deal. Den rette bimmeren fins ikke til salgs ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 viewtopic.php?f=14&t=250951 E bare å slå til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ikke dum pris det der nei. Men skal ettermontere autofold (innfellbare speil) også, og de speilene hadde ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Fikk spilleren i dag, og nye rattet kommer i neste uke. Det jeg fikk passet ikke min bil desverre, så gikk for et E36 M3 ratt, fikk det latterlig billig så kunne ikke takke nei Mangler jo selvfølgelig rammen for å montere spilleren, men denne ble bestilt isted og håper jeg får den til neste uke. Kjøpte også en rull med alcantara, som jeg skal trekke lister innvendig med. Har troen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå