Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Innlegg nr. 2000 må jo selvfølgelig dedikeres i prosjekttråden :)

Lite som skjer for tiden, har fått montert 2DIN spiller, det er vel det eneste :P M5 felgene er lagt ut for salg, og 20" BBS LM blir kjøpt inn rett etter salget av felgene :) Sikler også på M5 speil.

Bytte tilbake? Hehe nei, er så fornøyd med denne bilen at å bytte tilbake er uaktuelt :) Ser du slettet tråden på bilen, hvorfor? Synd du fant rust i svingarmsfestene, men jeg visste INGENTING om dette, ganske skremmende egentlig, å finne rust der.

Sotede ruter kommer nok til våren, og svart taktrekk står også på listen, men får se :) Føler den kun trenger ett M5 ratt inni, og noen andre LED pærer jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har troen jeg Sondre :D

Du får legge ut noen bilder Lasse :) Men skal ærlig innrømme at jeg har lyst på gamlebilen tilbake når du får den ombygd til M3 og med alle planene ferdig, står vel på døren din med E39'en + cash :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lite som skjer, men har fått tak i nytt ratt til bilen nå. Driver også å kobler opp ledningsnett til MFL (Multifunktionslenkrad).

mfwheel.jpg

Bestilte også ny spiller til bilen, var ikke helt 100% fornøyd med den andre, så det ble jaggu en spiller med Android system. :)

ugpp5vhzji75db4lquhr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med den tilbakemelding angående den spillern der a, lurer på å kjøpe den selv.

Hvor handla du deg det mtech rattet det så strøkent ut.

Will do sir! :) Håper den svarer til forventningene. Eneste jeg vet er dårlig er mikrofonen, da den er innebygget og ikke ekstern slik som ellers på 2DIN spillere osv.

Det er ikke akkurat det rattet, men noe tilsvarende. Skal vist være strøkent det og.

Kjøpte det av Thomas (thomashm5 her på forumet). Utrolig grei fyr å handle med, greie priser og. Anbefales på det sterkeste :)

Ikke fornøyd med julegaven altså? Ser ut som at det blir en 09´ Svart Touran R-design på meg siden jeg ikke finner den rette bimmeren ennå... Vil ha F30, men må vente til de detter litt i pris :)

Hehe ikke helt nei. Spilleren var ikke helt samarbeidsvillig med iPhonen, og det ser jo litt bedre ut med en spiller som fyller helt ut i dashboardet.. :)

Ser virkelig ikke for meg deg i en VW Touran ;) Virkelig krøpet til korset du? Hehe, hvorfor ikke nyeste Passaten? Den syns jeg er lekker, selv i stasjonsvogn. Er vel en del billigere i drift enn en BMW E60 og hehh.. :^o

EDIT: La til litt forskjellige bilder av bilen i første side. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk spilleren i dag, og nye rattet kommer i neste uke. Det jeg fikk passet ikke min bil desverre, så gikk for et E36 M3 ratt, fikk det latterlig billig så kunne ikke takke nei :mrgreen:

Mangler jo selvfølgelig rammen for å montere spilleren, men denne ble bestilt isted og håper jeg får den til neste uke.

Kjøpte også en rull med alcantara, som jeg skal trekke lister innvendig med. Har troen :)

wbi9uj9adxr1w0vh1jxq.jpg

ww6jyzr9g7a7i9cjxdc0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...