haybimmsen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 ja, det blir gulle godt! har bare ei list e som kan trekkes om, over hanske romme. så der e du heldig som har litt pyntelister ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kanon:) kor kjøpte du rullen med alcantara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Kanon:) kor kjøpte du rullen med alcantara? Kjøpte den her http://www.ebay.com/itm/271152790105?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvordan har du tenkt å trekke om listene/taket? Har også lyst på svart tak men har grått int. så det passer vel ikke.. lurer også på å bruke pre-facelift lykter med monterte ringer istedet for facelift som vi pratet om for litt siden.. Hva slags spiller har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Hvordan har du tenkt å trekke om listene/taket? Har også lyst på svart tak men har grått int. så det passer vel ikke.. lurer også på å bruke pre-facelift lykter med monterte ringer istedet for facelift som vi pratet om for litt siden.. Hva slags spiller har du kjøpt? Hei, skal bare trekke om listene, ikke taket. Alcantaraen har klister på baksiden, så er bare å legge de på og evt. ta litt superlim på baksiden for at det skal sitte Om jeg skal ha svart taktrekk så tror jeg at jeg kjøper komplett svart taktrekk, blir mye styr med å trekke om hele taktrekket. Tja, ser greit ut det og, hadde det i min når jeg kjøpte den, men bare 2 ringer, så helt greit ut Kjøpte spilleren her http://www.ebay.com/itm/Android-4-0-Car ... 3a7cc24c57 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 fått prøvd ut spillern enda eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 fått prøvd ut spillern enda eller ? Nei tenkte å prøve den litt imorgen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 good si ifra visst den er noe for da bestiller jeg meg en jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 good si ifra visst den er noe for da bestiller jeg meg en jeg og. Will do Den ser veldig lik ut til Dynavin D99 hvertfall. Dynavin D99 har jo latterlige spesifikasjoner i forhold til den jeg har Jeg har 1,2ghz prosessor og 1GB DDR3 ram, mens D99 har 0,6ghz prosessor og 256mb ram.. Og min har Android versjon 4.0 mens Dynavin har vel Android 2.2 originalt, men det fins oppdateringer for Dynavin versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Skal du trekke interiøslister i alcantara ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ja tenkte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Det kan bli meget meget bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Satser på det Fikk testet ut spilleren i dag, er imponert over hvor bra den er Lysene i spilleren blender rett inn med interiørlysene ellers, god lysstyrke på skjerm, ingen 'hakking' eller lagging. Fikk med wifi dongle, og 3G dongle også, så en har internett i bilen til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Fått prøvd ut GPS funksjonen og hvordan er den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Smooth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå