Jokkke Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Fått prøvd ut GPS funksjonen og hvordan er den ? Nei har ikke fått testet den ut enda, er Google Maps som ligger innpå der nå, men tenker å få tak i Tom Tom GPS app eller noe Smooth! Ja ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 DHL kom på døren nettopp, så måtte nesten montere det nye rattet.. Ufattelig mye bedre å holde i enn bussrattet, og ikke minst se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg blir aldri klok på felger.. Og lurte på hva dere syntes om hvilke sommersko jeg skal kjøre på i år? Setter stor pris på stemmer og svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Gs Concave i 19" på E39 synes jeg faktisk er veldig fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Kjør på med concave, ser bra ut på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Legger ut noen bilder av BMW'er med m-sport og de felgene jeg lurer på BBS LM: GS Concave: M5 felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Synes at BBS LM gjør at felgene ser på små ut, 18" ser ut som 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Haha sant nok De ser små ut, var tidligere inne på tanken med 20" LM felger, men føler det blir litt svært. 19" og litt senk ser latterlig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Er dette 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Nope, 19" Tror jeg, ble usikker nå.. Var visst 19x8,5" og 19x10". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 For meg hadde valget vært mellom GS concave i 19" eller M5 i 19" Hadde jeg skulle hatt de selv hadde det blitt 18" da jeg bor i troms; Fylket hvor vegvesenet er en myte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 hva med GS sine Volk te37-kopier? Alle skal ha så clean look som mulig på e39, gjør den litt røffere istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Har sett litt på de ja, men frister egentlig mest med 19" LM, av bilder jeg har sett med E39 så syns jeg faktisk LM felger tar seg best ut på E39, riktignok oppbrukt men.. Hvis ikke jeg får solgt M5 felgene snart blir det vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg syns alle de du listet opp (LM, Concave og M5) er relativt oppbrukt? Hva med å gjøre noe sprekere, som feks volk-kopiene til GS (som Tzunami sier)? Sjekk ut denne siden for flere alternativer: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/index.php Og ja, Du må ha 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg syns alle de du listet opp (LM, Concave og M5) er relativt oppbrukt? Hva med å gjøre noe sprekere, som feks volk-kopiene til GS (som Tzunami sier)? Sjekk ut denne siden for flere alternativer: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/index.phpOg ja, Du må ha 19" Er en grunn til at det er oppbrukt da, ser fantastisk bra ut Men ja, skjønner hva du mener Bilen din var innom hos oss i dag, fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå