Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvorfor folk liker de GS concave felgene, ser jo ufyselige ut.. Enda styggere enn M6-hjulene folk putter på bilene sine. Jeg syns du burde gå for LM 19", det er en sikker vinner på E39! :) Ser stilig ut, tidsriktig, og akkurat passe blanding mellom ekslusiv og racing. Med andre ord: PENT! ;)

Og ellers er det bare å glede seg til sommer-bilder av denne bilen, pen E39 du har :)

Er ikke de fineste felgene nei, tar seg ok ut på E39 med m-sport syns jeg da.

Ja blir mer og mer sikker på 19" LM nå :) Tusen takk for det. Skal få kjøpt et speilreflekskamera snart og, på tide å ta noen skikkelige photoshoots med herligheten. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk liker de GS concave felgene, ser jo ufyselige ut.. Enda styggere enn M6-hjulene folk putter på bilene sine. Jeg syns du burde gå for LM 19", det er en sikker vinner på E39! :) Ser stilig ut, tidsriktig, og akkurat passe blanding mellom ekslusiv og racing. Med andre ord: PENT! ;)

Og ellers er det bare å glede seg til sommer-bilder av denne bilen, pen E39 du har :)

Er ikke de fineste felgene nei, tar seg ok ut på E39 med m-sport syns jeg da.

Ja blir mer og mer sikker på 19" LM nå :) Tusen takk for det. Skal få kjøpt et speilreflekskamera snart og, på tide å ta noen skikkelige photoshoots med herligheten. 8)

Heiheiheihei!

Hehehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Følger med ;)

Det er bra :)

Hentet alcantara folien tidligere i dag, så tok utav alle lister og folierte de. Skal få tatt midtkonsollen i morgen :)

Ble ganske pent, syns jeg. =P~

Ser nå at bildene ble cr@p. Bedre bilder i morgen!

igsvka2ol9agu4jwhjpw.jpg

1g38ryjb0hh5fx7p6xfh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr. 2000 må jo selvfølgelig dedikeres i prosjekttråden :)

Lite som skjer for tiden, har fått montert 2DIN spiller, det er vel det eneste :P

Hvordan føler du den 2-dinspilleren er?

Jeg er ikke helt fornøyd med dynavin, så skal selge den, da jeg egentlig skulle kjøpe meg vanlig 2-din, men så kom jeg på at du hadde testet et alternativ til dynavin ;)

Hvordan er den mot pdc og multifunksjonsratt? Har den greit med innstillinger til lyden?

Og hvordan er gps-funksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte den for å kjøpe Dynavin D99 klone jeg :P Men den var veldig bra sånn sett, lyden ble mye bedre enn originalanlegget. Men litt lite funksjoner, syns jeg da. Ikke gikk det an å spille sanger via bluetooth, iPhone 4S var ikke fult funksjonell sammen med spilleren. Men alt i alt en grei spiller, ser faktisk ganske bra ut med rammen fra janus-design.

Jeg har ikke PDC og multifunksjonsratt (enda :P), så det har jeg ikke fått testet ut. Men det gikk vist an å få tak i en modul slik at rattknapper skulle funke og. PDC er vel ikke inkuldert i disse spillerne? :)

Hvilken 2-din kjøper du da? Jeg hadde kenwood, en kompis av meg har Pioneer, den virker litt greiere. Ikke gale prisen heller, tror han ga 3k på bilradiospes.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa :D Hadde en Kenwood 2-din spiller først skjønner du :P

Er ganske fornøyd med den ja :D Rask, har ikke fått rotet til meg å kjøpt et minnekort til å legge inn tomtom gps osv. Er jo Android 4.0, så er ganske kult :) Alt av funksjoner egentlig. Har ikke lagt GPS antennen et passende sted enda, så tror ikke den får inn signaler, hvor tenker du jeg skal legge den? Har ikke heelt lyst å ha den liggendes oppå dashboardet heller.

Den har mye innstillinger til lyd ja. Fikk med canbus modul til ratt og :) PDC er det ikke på den desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...