Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Haha neida du kan få den kroken, da går resten av hengerfestet i bosset :P

Har ikke peiling på hva denne er verdt, du kan sikkert få den for 100kr :P

100 er fint det! Tror ikke det er verdt så mye nei hehe. Send meg en pm med tlf nret ditt, så kan jeg ta turen en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot daaamn det ble bra med korrigeringen! Fått gått over med SW settet og eller? Bare å glede seg! :) Viktig å la setene tørke helt før du legger leather milk på, da får du best holdbarhet og best resultat merket jeg :) Setene har vel sikkert aldri vært renset før, så bare å glede seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme problemet e med hadde, men e kjørte bare på, Hehe :P

Jaja, like greit egentlig, lettere å brenne igjennom lakken med roterende :P

Haha neida du kan få den kroken, da går resten av hengerfestet i bosset :P

Har ikke peiling på hva denne er verdt, du kan sikkert få den for 100kr :P

100 er fint det! Tror ikke det er verdt så mye nei hehe. Send meg en pm med tlf nret ditt, så kan jeg ta turen en dag :)

Skal sende en pm ;)

Hot daaamn det ble bra med korrigeringen! Fått gått over med SW settet og eller? Bare å glede seg! :) Viktig å la setene tørke helt før du legger leather milk på, da får du best holdbarhet og best resultat merket jeg :) Setene har vel sikkert aldri vært renset før, så bare å glede seg :D

Haha ja, ble faktisk utrolig bra resultat! Nei har ikke fått testet ut SW settet enda. Takk for tipset ;) Men hva er greien med det elefantfettet? Skal det smøres på etter jeg har brukt Leather milk?

så:

1.) Leather cleaner med børste

2.) Leather milk med påføringspute? eller børste?

3.) Elefant lærfett.. bare å smøre utover? skal det trekke inn i setene eller?

Må si jeg gleder meg til å ta setene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer på noen dæsjer med Leather Cleaner og børster i sirkulære bevegelser. Greit å ta en og en del.

Etter du er ferdig med å rense hele setet er det bare å la det vente en stund med litt lufting i bilen så setene tørker, og hive seg rundt med Leather Milk. Noen som bruker både påføringspad og hendene der, men selv liker jeg bedre å bruke påføringspad. Føler jeg fikk det jevnere.

Elefant fettet har jeg ikke giddet å brydd meg noe med, men det er ikke noe man smører utover hele setet. Kun på de plassene som har tendenser til å bli mest slitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer på noen dæsjer med Leather Cleaner og børster i sirkulære bevegelser. Greit å ta en og en del.

Etter du er ferdig med å rense hele setet er det bare å la det vente en stund med litt lufting i bilen så setene tørker, og hive seg rundt med Leather Milk. Noen som bruker både påføringspad og hendene der, men selv liker jeg bedre å bruke påføringspad. Føler jeg fikk det jevnere.

Elefant fettet har jeg ikke giddet å brydd meg noe med, men det er ikke noe man smører utover hele setet. Kun på de plassene som har tendenser til å bli mest slitt!

Oki, tusen takk :) Holder fortsatt på med S03 hehe, men gjør det skikkelig! Blir jæækla blankt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 25-30 timer jeg joa, bare å bruke lang tid å ikke stresse slik som jeg gjor :D

Det tar sykt langt tid, men er nå omsider med steg 1, altså S03. Imorgen skal jeg begynne på S17. :)

Litt bilder fra dagens økt 8)

0m0gq4utssqguqrd2gl5.jpg

u55inlxzo5gk62ierp5s.jpg

dxp17530cf0518zhbc5x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...