Jokkke Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Kan få et komplett hengerfeste med på kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hele driten? Jeg har alt bortsett fra kroken så trenger i grunn bare den. Men om du vil selge komplett skjønner jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Haha neida du kan få den kroken, da går resten av hengerfestet i bosset Har ikke peiling på hva denne er verdt, du kan sikkert få den for 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Litt bilder fra poleringen, blir ganske blankt Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 DA ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Kjører DA maskin ja, tenkte å bruke den roterende først på S03 men bakplaten var jo gigantisk i forhold til putene jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Ja, samme problemet e med hadde, men e kjørte bare på, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Haha neida du kan få den kroken, da går resten av hengerfestet i bosset Har ikke peiling på hva denne er verdt, du kan sikkert få den for 100kr 100 er fint det! Tror ikke det er verdt så mye nei hehe. Send meg en pm med tlf nret ditt, så kan jeg ta turen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hot daaamn det ble bra med korrigeringen! Fått gått over med SW settet og eller? Bare å glede seg! Viktig å la setene tørke helt før du legger leather milk på, da får du best holdbarhet og best resultat merket jeg Setene har vel sikkert aldri vært renset før, så bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ja, samme problemet e med hadde, men e kjørte bare på, Hehe Jaja, like greit egentlig, lettere å brenne igjennom lakken med roterende Haha neida du kan få den kroken, da går resten av hengerfestet i bosset Har ikke peiling på hva denne er verdt, du kan sikkert få den for 100kr 100 er fint det! Tror ikke det er verdt så mye nei hehe. Send meg en pm med tlf nret ditt, så kan jeg ta turen en dag Skal sende en pm Hot daaamn det ble bra med korrigeringen! Fått gått over med SW settet og eller? Bare å glede seg! Viktig å la setene tørke helt før du legger leather milk på, da får du best holdbarhet og best resultat merket jeg Setene har vel sikkert aldri vært renset før, så bare å glede seg Haha ja, ble faktisk utrolig bra resultat! Nei har ikke fått testet ut SW settet enda. Takk for tipset Men hva er greien med det elefantfettet? Skal det smøres på etter jeg har brukt Leather milk? så: 1.) Leather cleaner med børste 2.) Leather milk med påføringspute? eller børste? 3.) Elefant lærfett.. bare å smøre utover? skal det trekke inn i setene eller? Må si jeg gleder meg til å ta setene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Sprayer på noen dæsjer med Leather Cleaner og børster i sirkulære bevegelser. Greit å ta en og en del. Etter du er ferdig med å rense hele setet er det bare å la det vente en stund med litt lufting i bilen så setene tørker, og hive seg rundt med Leather Milk. Noen som bruker både påføringspad og hendene der, men selv liker jeg bedre å bruke påføringspad. Føler jeg fikk det jevnere. Elefant fettet har jeg ikke giddet å brydd meg noe med, men det er ikke noe man smører utover hele setet. Kun på de plassene som har tendenser til å bli mest slitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Sprayer på noen dæsjer med Leather Cleaner og børster i sirkulære bevegelser. Greit å ta en og en del. Etter du er ferdig med å rense hele setet er det bare å la det vente en stund med litt lufting i bilen så setene tørker, og hive seg rundt med Leather Milk. Noen som bruker både påføringspad og hendene der, men selv liker jeg bedre å bruke påføringspad. Føler jeg fikk det jevnere. Elefant fettet har jeg ikke giddet å brydd meg noe med, men det er ikke noe man smører utover hele setet. Kun på de plassene som har tendenser til å bli mest slitt! Oki, tusen takk Holder fortsatt på med S03 hehe, men gjør det skikkelig! Blir jæækla blankt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Brukte 25-30 timer jeg joa, bare å bruke lang tid å ikke stresse slik som jeg gjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Brukte 25-30 timer jeg joa, bare å bruke lang tid å ikke stresse slik som jeg gjor Det tar sykt langt tid, men er nå omsider med steg 1, altså S03. Imorgen skal jeg begynne på S17. Litt bilder fra dagens økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Blir blaaankt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå