bmmww1 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 flott du steller med den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Blir sykt blankt! Viktig med stell ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Litt bilder da 2 stk fantastisk dårlige mobilbilder av interiøret, ser jo ganske dass ut med blitz, men det ser mye bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Det du trenger er et M-ratt og noe ny lakk på listene dine trelistene er veldig kurrante å lakke opp, og rattet er utrolig enkelt å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Yep mister! Skal lakke eller foliere listene, har litt lyst å foliere først og om det ikke blir bra så lakkerer jeg Sikler fælt på M5 ratt også! Bussrattet er så fantastisk stygt, og ikke minst slitt. Har ikke fått shinet interiøret i bilen enda men det kommer. Og motorvask selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 høres bra ut de setene der er helt magiske å kjøre med! kjørte jo tur-retur kristiansund med rumpa godt plassert i slike, makan til digge seter! er glad de kommer i neste go'bil også kanskje i bruksbilen også? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Haha ja, det er faktisk mye bedre seter enn det min far har i sin E60 M-sport, syns jeg Gleder meg til du handler inn ny E39 sedan! Blir nok rått med M5 hehe Har veldig lyst å hente inn en 540iA å bygge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 er ikke noe mindre jobb med verken godkjenning eller selve byggingen ved 540 vs. m5, men det er såkalrt en annen prisklasse da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Jeg vet, hadde nok godkjent bygget uansett. Ser en strøken 540i ligger til 25- 30 000kr i Tyskland. M5 er jo såklart det råeste og beste, men siden jeg har automat så bygger jeg ikke om til manuell Får jo V8'eren da, må være fornøyd nok med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 540i er så absolutt gromt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Ja Slenger ved et lite inspirasjonsbilde Skal få lakk på M5 bakfangeren også nå. Hva syns dere om Duplex eksos? Altså 4x76mm. Eller er det best med 2x76mm? Hvor får jeg tak i BBS LM kopier? Ikke GS sine, syns ikke de ligner så veldig på LM. Helst så lik som de på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Steik kor blank den blei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Hhaha er ikke min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Lol, tar helg e ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Gjør det, god helg! Men bilen min skal bli slik som det! Men hvor får jeg tak i true kopier av BBS LM? Ikke GS sine, de ligner jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå