ChristerM Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Slenger meg på den siste der jeg ! Må få prøve de her setene dine en dag, kjenner jeg godt kunne tenkt meg M5 seter. blir passe sliten i kroppen av å kjøre langt i comfort setene jeg har merker jeg.. Jeg stemmer for 4x76mm ! Jeg angrer bittert for at jeg ikke gikk for 4 rørs når jeg kjøpte altså.. Er nesten så jeg vurderer å selge Supersprint anlegget.. uansett, gleder meg til fortsettelse her Blir du sliten i kroppen av comfort setene ? Trodde disse var di mest behagelige alternativet jeg ? Elegant 5'er. Å hvorfor ikke beholde di hjulene du har ? Er jo veldig kledelig Mja, jeg er 1.90 høy og kunne tenkt meg mer sidestøtte og lårstøtte, og da er M5 stoler eller Sportstoler midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 I værste fall er det jo bare å kappe og blende, så har du eisenmann 2x74(?)men skal ikke si du burde gjøre det, for da får jeg maximillian på nakken Nyter det! Stå på Jokkke! Gleder meg til update og bilder fra montering! Video er obligatorisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takktakk, må få tatt video ja. Og med noe litt bedre enn mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Var ute å tok noen bilder idag, men været var latterlig dårlig så fikk snappet noen få bilder før det begynte å regne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Likte det siste der godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hehe ja, ble bra det Men tok ikke noe bilder av bakenden, da den ser ganske kjip ut Blir bedre om 2 uker, da er vel Eisenmann og bakfanger på. Må ha nye skilt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det siste var kult, du skulle bare hatt det helt vannrett og en liten vignette Hvorfor bare to ringer foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det siste var kult, du skulle bare hatt det helt vannrett og en liten vignette Hvorfor bare to ringer foran? Hadde ikke stativ med meg når vi tok bilder desverre Hehe, kjøpte den slik, grunnen er at den ene ringen er defekt, og det ser bedre ut med 2 ringer enn 3 Men skal ha nye facelift lykter uansett så det får duge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Aha Bare å vinkle det i photoshop da Tar ca 3 sekunder hehe Ser den ^^ Drittjobb å hold på med de ringene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Der var denne og ja!! Stod å studerte den ute ved lagunen for en 2-3 uker tid siden, ble kraftig misunnelig på det m5 interiøret! Flott bil, blir bra med ny bakfanger og eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hehe artig da! Takk for det Ja M5 interiøret er helt herlig, er fra en engelsk M5 da så passasjerstolen er litt slitt, så må få litt farge på sideputene der Bakfangeren er levert til lakkering og får den på mandag/tirsdag, og grunnet en glipp fra Schmiedmann så ble brukte Eisenmann-anlegget solgt, men fortvil ikke! Har Eisenmann Racing anlegg på vei i posten Nå står bilen på vinterhjul, og sommerhjulene ble byttet i 18" originale M5 hjul som trenger en liten shinings Nytt ratt står sterkt på listen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Tror Schmiedmann har hatt det litt travelt den siste tiden, har hatt en del uenigheter med dem selv i det siste, men kom ut av det på en grei måte til slutt. Blir det m5 ratt då? det ligger på min liste og, men er 100 andre ting som ligger der i tillegg, så jeg må vel bare å smøre meg med tolmodighet. Har også lyst på m5 stoler, men er ikke så store utvalget av dem i biege av det jeg har funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jepp merker Schmiedmann har det travelt, glemmer å svar på mail osv Men nå er det heldigvis ordnet. Har desverre ikke multifunksjonsratt, så må kjøpe et E36 M3 ratt (?) uten knappene da. Eller passer E39 M5 ratttet på selvom det har knapper? Er enklere å få tak i egentlig, vil gjerne ha de som er trukket om i nytt skinn med M-sømmer. Ser så bra ut M5 interiør er vel ikke det enkleste å oppdrive fra før av, og i beige blir det vel enda vanskeligere ja Har sett noe på ebay.de, helt vill pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg tørr ikke svare 100% på om det er slik, men tror virkelig at m5 ratt skal passe selv med knappene. Mener at det skal være mulig å få fatt i ferdige "ledningsnett" til å legge opp til multifunksjon for biler uten, men som sakt tørr jeg ikke påstå at det er slik det er. Er garrantert noen som vet det her inne kinzo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ser at saltkjelen leser på tråden din, han vet det vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå