Bjanne Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Hei og hopp ! på tide å lage en liten tråd om et prosjekt jeg har hatt lyst å begynne på i 2 år nå. Morgan har bygget bilen fra før om til M3 look med Facelift frontskjermer og lakkert den hvit. men han gjorde desverre ikke om motor og understellet. så endelig fikk jeg kjøpt bilen til en fornuftig pris og nå driver jeg å samler inn deler for å komme i gang. har kjøpt inn en del, mangler en del men begynner ombyggingen etter neste offshore tur. var nettop i england å hentet en 2003 modell M3 som bare hadde rullet 110 000 km. Har lyst å bygge denne om til m3 og få show finish over denne. er noe lakkering som må utbedres og noen deler jeg vil bytte til org m3 i stede for Gs kopier. Dette er blitt gjort fra før av: -M3 skjermer fram og bak -M3 bakfanger -m3 Eksos -Carbon Csl lokk -Carbon GTR M3 Panser (facelift) -GS kopi M3 speil -Csl Look front med grøftelys -Div triks invendig /AC-schnizer carbon ratt / Carbon listverk. -Ac bakrute spoiler -facelift lykter AE Ting som skal gjøres: Bygge om og godkjenne til M3 Bytte Speil til M3 speil Luftfjæring Nye 19" eller 20" felger Muligens hellakkere på nytt i hvit. Pulverlakkere alt av understell i sort. Powerflex foringer. kommer sikkert mer etterhvert og 328'n slik jeg kjøpte den M3'n viewtopic.php?t=141307 <- der ser man den omfattende tråden fra hva som ble gjort av tidligere eier
Bjanne Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 den er fin nå, den skal bli helt rå må bare få den mye mye lavere og hjula heeelt ut og mørke ruter hele veien men må først få den bygget om og godkjent, så skal utseende bli slik jeg vil ha det
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 den er fin nå, den skal bli helt rå må bare få den mye mye lavere og hjula heeelt ut og mørke ruter hele veien men må først få den bygget om og godkjent, så skal utseende bli slik jeg vil ha det Så bra, gleder meg til å se!
Bjanne Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 her har det ikke skjedd stort egentlig, sliter litt med tilgang på verksted om dagen, så hvis noen har noe ledig i grenland så hyl gjerne ut!! men har hvertfall kjøpt inn noe deler da så er i grunn klar til oppstart. siden denne bilen ikke har DSC, så har jeg kjøpt nytt M3 ledingsnett fra en 2003 modell som er venstrestyrt, så ombyggingen blir mer ryddig, ikke noe klipp og lim greier. så det ser jeg litt frem til mangler i grunn bare senkesett, clutch og nye bremseskiver/klosser, så har jeg vel i grunn alt jeg trenger for å gå i gang, bortsett fra et sted å arbeide
magne_ Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Gleder meg til å følge med her, når du kommer i gang med prosjektet!
Bjanne Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Håper på neste uke. Sliter litt med sted å stå og mAnge prosjekter :S
kapiox Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Kan blir bra dette. Hvilke speil som står på den hvite nå da ? Såg ganske like ut! Lykketil vertfall, fikser dette du !
Bjanne Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Det er gs "m3"/"m5" speil. Ikke helt likt originalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå