///Kristian Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ny bil på plass i gården E60 530ia. 2004 Modell.Etter at E46`en ble solgt, så var jeg usikker på hva jeg ville ha. Tråla gjennom finn og autodb x antall ganger før jeg bestemte meg for at jeg ville ha E60.Valget falt på denne 530`n, som stod til salgs på Spectra Auto, i Oslo. Tok en tur inn å titta på den, å bestemte meg ganske kjapt for at denna skulle jeg ha Så iløpet av ganske kort tid, så hadde jeg den hjemme i garasjen.Så litt info:Automatic transmissionEmergency spare wheelAlarm systemDeleted, model letteringWarning triangle and first aid kitSmoker packageDrink holderComfort seat with memoryThrough-loading systemSeat heating driver/passengerHeadlight cleaning systemPark Distance Control (PDC)Xenon LightCruise controlBMW LA wheel, star spoke 122Area-Code 2 for DVDBattery master switchCold-climate versionAdditional Export tank fillingDealer List EuropeOn-board literature, DanishDaytime driving lightsNavigation access request,country-spec.Control unit COPDispatch protection packIkke veldig store planer foreløpig, utenom pleie og vedlikehold.Har fått på M5-sideskjørt, og vil også gå for M5-bakfanger samt duplex eksos i nærmeste fremtid.Har forhørt meg om soting av siderutene foran, så det kommer også til å skje etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ser bra ut dette venter spent på flere bilder;) 530i er jo magisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Se her, ja! Flott bil med plenty krutt under panseret. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Ser bra ut dette venter spent på flere bilder;) 530i er jo magisk Takk Er en nydelig bil å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Se her, ja! Flott bil med plenty krutt under panseret. Gratulerer! Takk for det Kai. Går godt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Fortsatt bare Iphone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer med rå bil Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Takk for det, Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Gratulerer Kristian! Dette er moro!! Har du fått av emblemet som står på feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Takk for det, Richie. Nei, har tatt av det klistermerket som stod på, men har ikke begitt meg ut på emblemet enda. Sitter som bare det. Men det skal av, det er helt sikkert. Hadde det enda stått på riktig side, så kunne jeg vurdert det, men som det er nå..fail! Har bestilt meg M5-sideskjørt. Burde komme iløpet av denne uken. Så det blir moro. Bilen ble polert og vokset igår, så får se om ikke det kan komme noen bilder her etterhvert. Fått renset setene også. Prøvde Swissvax sitt kit for første gang, å ble veldig fornøyd. I tillegg til dette, så har hovedlyktene vært slitte/blasse, så jeg prøvde meg også på MG sitt restoration kit. Hjalp veldig dette også. Får jeg bort kondensen i ene lykta også nå, så er jeg fornøyd. Noen tips? Er kondens helt øverst i ene lykta. Der hvor "markeringslyset" er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Gratulerer! =) må vel kansje få titta nærmere på denna engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Gratulerer! =) må vel kansje få titta nærmere på denna engang Takk for det, Tommy Det får vi til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Vasket bilen idag, samt fått bort 530 emblemet Fra tidligere.. Venter på m5-sideskjørt. Er til lakkering, så de kommer vel iløpet av uka som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Noen som har en idè om hva slags felger jeg har på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 dekkspesialisten selger de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå