haakon85 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Var på Rudskogen Motorfestival på lørdag 25/8. Hadde med meg kameraet og fikk knipset "noen" bilder (ble 800+ totalt ) Her er et utdrag av bildene. Superbike MC-show m. Chris Pfeiffer Defilering F-16 Drifting Red Bull Formel 1 GT racing Pluss mye mye mer, men jeg vil ikke ta helt av med bildeposting heller. Finner det på flickr-kontoen min. Ris og ros mottas med takk, og er det flere som har bilder fra helgen så er det bare å legge de ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Moro, helt latterlig at jeg ikke fikk tatt turen. En av drømmene er jo å se f1-bil i fullt driv. Hva slags tider satte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 1.10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 F16 var helt konge Kjøre sakte bortover og rett opp, med F16 var noe jeg ble virkelig imp over. Han på stunt sykkelen var helt sykt god, skal ikke gå ann å ha sykkelen på bakhjulet, så hoppe opp på lykta fremme, og fremdeles kjøre på bakhjulet. Er ca 70 kg som kommer i fart, det skal gå rett i bakken med forhjulet da. Men han fiksa det lett. Spinne rundinger bakfram på bike, er heller ikke noe man bare gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Lyden av Red Bull bilen var episk, men jeg har en annen som personlig favoritt. Denne Ronnie Petersons March 721X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 F16 var helt konge Kjøre sakte bortover og rett opp, med F16 var noe jeg ble virkelig imp over. Han på stunt sykkelen var helt sykt god, skal ikke gå ann å ha sykkelen på bakhjulet, så hoppe opp på lykta fremme, og fremdeles kjøre på bakhjulet. Er ca 70 kg som kommer i fart, det skal gå rett i bakken med forhjulet da. Men han fiksa det lett. Spinne rundinger bakfram på bike, er heller ikke noe man bare gjør Ja, bil og motorsykkel osv er nitrist i forhold til fly. Det er den ultimate drømmen min å kunne få sitte på med noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Noen som har litt mer info på denne - hadde etter lyden å dømme turbo sekser. Prøvde seg på litt drifting men den ville ikke rive seg helt løs, kanskje fører som var litt nølende til å gi på. Var jo og en del AmCars å sikle på. Eieren var mer enn villig til å starte den opp med jevne mellomrom og gi publikum en smak av V8-brøl. 750+ i motor ifølge infoarket i ruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Supra motor i den e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå