Kristiansan'årn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Å inni satan! Ser jo ut som ny! sent from my microwave using tapatalk
Markus bimmer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Å inni satan! Ser jo ut som ny! sent from my microwave using tapatalk ble faktisk overasket selv over hvor strøkent det blir!
Markus bimmer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 i dag har jeg hjulpet en kompis og bytte motor i en Ford sierra 2.0 Sohc, brukte 4 timer på og koble av ledninger og ta ut motor og travers med girkasse, og ta inn ny motor med travers og girkasse, pluss at vi måtte skru over starter og servo pumpe egentlig alt sammen! her et bilde under veis, vi var 2 mann som gjore alt sammen på 4 timer!!
Markus bimmer Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Da kommer den en liten update, av inn kjøpt M5 sett originalt bodykit!
Markus bimmer Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 litt bilder fra i dag! vaska den litt
Markus bimmer Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 her kommer det en liten update, om hva som er kjøpt inn og det som skjer framover nå. har ikke kommet veldig langt med felgene men er snart ferdig med den andre felgen. er ganske mye jobb! har også fått noen deler fra BSbildeler som er til felgene så de blir strøkene! har også begynnt og plukke av deler av M5 stylling, og den er klar for og pusses ned og sparkel litt gamle sår og i dag fant jeg ut at jeg skulle begynne og fjerne rust fra panseret på bilen. så pussa bort rusta og la på et lag med brunox imidlertidig, sånn at det ikke ruster mer før lakkering!
Markus bimmer Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 noen ekstra bilder tok og malte på litt brunox bytta lykt her om dagen fordi fjernlys lykta var rusta og ble vannkondens inni glasset! lite stemnings bilde av bilen!
Markus bimmer Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Da er lakk og diverse som må til kjøpt inn! så da er det bare og få ferdig felg oppussinga som snart er i mål så begynner jeg og pusse ned støtfangere og panser! men blir midletidig løsning til jeg skal hel lakkere bilen senere! så det blir boks spray. dette er kjøpt på Malerstua i sandvika, har brukt spray boks lakk derfra før så det funker nokk så bra Lakk er: Granitsilber og Sterlingsilber. del skal være Granitsilber og underdel Sterlingsilber! la på en tjukk hine med Brunox her om dagen ekstra!
Markus bimmer Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Da kommer det en liten update i dag har jeg fiksa det problemet med bilen at den jager på tomgang, det var tomgangsregulatoren som hadde tatt kvelden så jeg fikk kjøpt en brukt en, av (Azeton) her inne på forumet for 400kr! det var digg at den ble frisk igjen også lakka jeg opp speila til bilen min også lakken flassa av på begge to så jeg lakka speil opp igjen i org fargen ble helt ok synes jeg!
AHellem Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 fra bildet å dømme ser jo speilene veldig bra ut
Markus bimmer Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Takk du , syns det ble greit for og være boks spray! snart ferdig polert felgene også! før når jeg fikk dem! og etter jeg pussa og polerte dem! ;D
Markus bimmer Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Da kommer det en liten (Update) om hva som har skjedd denne uka her. har begynte og pusse ned M5 E34 styllinga så da blir det litt sparkeling og litt liming av noe småtteri også lakk! Også har jeg begynnt og jobbe på Schmiedmann denne uka her, så blir det 2 dager i uka nå fram over, trives veldig godt der! Framfanger Bakfanger noen som vet hvilken Turbo dette er? jeg trur at det er en Holset Turbo! men er ikke sikker så gjerne komme med noe innspill om hvilken turbo dere trur det kan være? denne Turboen er svær og veier 15.8kg!!
AHellem Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 ja det der var en søt liten turbo hehe skal vel ikke ha den på denne bilen??
Markus bimmer Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Mhm veier bare 16 kilo! nei denne skal i et senere prosjekt tenkt jeg, kanskje bygge meg en E28 med s54b32 også bruke denne turboen! har tenkt tanken på og bygge en snelle i E34 med en s38b36
AHellem Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 nice ! det kan bli spennende! bare til å begynne å spare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå