Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten update: har begynnt og pusse ned panser og grill ramme ;)

bcj3xopttrshix7iezpj.jpg

har også bytta bremsebånd

xihzx976ftct5g9hayhw.jpg

og i det jeg skulle sett på calipteret så datt jaggu bremsekloss belget av metalet så da må jeg nok spander på noen nye klosser over hele bilen, har nokk stå seg i stykker er jo nesten ikke slitt engang! :lol::D

1kidhiuatq4xefq9wugg.jpg

Skrevet

Dårlig med bilder grunnet mye jobbing med bilen skifter bunnpanne pakning og pussing og lakkering på engang så blir lite med tid til bilder men kommer en del etter hvert! ;-)xxntdbvm5jkummp0v7w2.jpg7mcr6v7l9vl9vrajtsvd.jpg

Skrevet

Har grunna bakfanger og grillramme! ;) blir midlertig løsning med spray boks lakk til neste år! til sommeren igjen blir det sikkelig hellakkering 8) vet at sprayboks ikke blir så veldig fint men jaja la gå for bli som det blir, er snakk om et lite år så! ;)

lumoa0xc134d8dsmt7oa.jpg

7djlmmunw83iv81qr6gm.jpg

bx7o8js8dxzg7zas172a.jpg

2tkwt7sf8vl620eyrl1c.jpg

vhniez987gljp8gtacmm.jpg

Skrevet

Da var Bunnpanne pakning bytta! ;) og bilen er renska deler av for lakkering! ;) er ferdig til neste uke rett før E30meet med mindre ikke noe går veldig galt! Ble lagd jævlig jalla shadowline med elektriker teip, ser bedre ut en det slite gammle chorme lister fra 1991! Bare midelrtidig bare for at det skal se bra ut på lang avstand! :)

hfjvba3jwssm1h0mex8n.jpg

xc66sj2fwe8fte1bk802.jpg

onkswt5trg2pgt7vrea6.jpg

Skrevet

Da var alt ferdig lakkert og klar for montering i morgen panseret ble jævlig dårlig men det må på, så jeg for ente ta på klistre merke eller noe sånt! :) men fangere ble ganske bra for og lakkert med sprayboks! ;) prøvemonterte fanger foran i går! :) ble satt på sommerfelger i dag! ;) blir montert alt avdeler i morgen! :D

jidsb7hl7t9zlcr3890e.jpg

6stxcyudm680helwylln.jpg

f1pbtx8uqlkm0gvdxzaz.jpg

j2wsj0z5po5bpuuycuxb.jpg

k98nr0wq5pgxjy3no6mx.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...