Mantis Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Nydelig farge på bilen, men synes du burde gå for lysere felger til den lakken etter min mening. Smaken er dog som baken selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Nydelig farge på bilen, men synes du burde gå for lysere felger til den lakken etter min mening. Smaken er dog som baken selvfølgelig Derfor jeg tenkte at jeg skulle prøve dem på først, så tar jeg d derifra:) har mest lyst på sølv felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Fant et bilde av en "Lignende blå" E39 me LM felger, Disse har polert senter da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Det er ikke noen som har Facelift baklykter til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har, men de er uorginale og ikke LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 da var felgene kommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Sweet! Det der må jo bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Årets første tur unnagjort:) Venter på dekk til ny felgene! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Sneakpeak av nyfelgene;) Ska få tatt bedre bilder OG hvis noen har Facelift lykter liggende så Skrik Ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Litt av en bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Fikk endelig de siste dekkene så idag ble d lagt om til nyfelgene:) ser at jeg må space litt ut:P Fikk også montert ringer i gittret og fikk i Led pærer i ringene førr litt siden ska se om jeg får tatt meg en liten photoshoot i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 takker Noen som har lurt forslag til oppkobling til US-blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå