Nordnes Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Prøvde noe "Nytt" Tint på frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Jeg ser en som må skaffe seg sort taktrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Jeg ser en som må skaffe seg sort taktrekk! mhm, vet og om en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Nydelig bil ellers. Mulig jeg må prøve dette selv. Orginale schnitzer-speil du har der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Nydelig bil ellers. Mulig jeg må prøve dette selv.Orginale schnitzer-speil du har der? takker Er orginale acs speil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Ble ikke dumt med tint på lyktene nei! Er det mye forskjell på lysstyrke med og uten tint? Nydelig denne fargen. Skulle lett hatt min i samme farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Ble ikke dumt med tint på lyktene nei! Er det mye forskjell på lysstyrke med og uten tint?Nydelig denne fargen. Skulle lett hatt min i samme farge! likte d også Nææi, trur ikke d får jo ikke testet d noe spesielt hær i Tromsø da d er lyst hele døgnet på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Ikke skjedd så mye hær i d siste, fått tak i Nytt ratt og viskermotor da den gamle stoppa mitt på ruta! Nytt ratt montert idag! Ska bli godt å få bort bussratte;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Skaff deg en rund airbag, så skal du få facelift rattet billigt av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Skaff deg en rund airbag, så skal du få facelift rattet billigt av meg! neeh, akkurat kjøpt dette åsså må man sikkert bygge om alt sia bilen er 96modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Tror ikke det er så mye. Jakobm5 har gjort det. Det er myye bedre å tavi enn det første M-tech rattet. kan ikke sammenlignes faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Tror ikke det er så mye. Jakobm5 har gjort det. Det er myye bedre å tavi enn det første M-tech rattet. kan ikke sammenlignes faktisk. får se med tiden:P i know, siklet på d rattet kvær gång vi har hatt e39er me d ratte innom jobb:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 skjedd lite me bilen før tiden, bilen er blitt vokset of montert xenon i tåkelys MEN har fått begynt på garasjetomta:) 64m2 dobbelgarasje sla opp til våren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 va å tok noen bilder i sta, med mobilen..og ja bilen er skitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Meget flott bil. Men du mangler facelift baklykter mann. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå