spruddel Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Feit farge mot de oransje blinkersene! Vet ikke om det kanskje hadde vært fett med oransje bak også? Ellers ser det meget bra ut Vurdert nye felger da? Kunne blitt fett med noen oransje kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 I den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Meget pen bil, flott fargekombinasjon. Er ikke noe tvil om at den hadde skilt seg ut med oransje felger! Stiligt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 heheh ja oransje blinkers er kommet for og bli samt carbon nyrene. da det er masse carbon detaljer rundt og inni denne bilen oransje felger har vært oppe til vurdering lenge no men jeg skal kjøpe et nytt felg sett og lakke så er på leit etter noe rimelig. takk for photoshopen forrestten. jeg har ikke roeen på og gjøre sånt selv! har vurdert og kombinere oransje felger med halvburet lakket i samme farge siden de 2 tingene skal kun brukes til show og banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hehe, bare hyggelig, rask og bare slengt sammen for å se hvordan det ble den modifiseringa der da. Men hvilke felger er du på jakt etter da? Kan se om jeg får redigert noe bedre og eventuelt lurt inn et lite bur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Hehe, bare hyggelig, rask og bare slengt sammen for å se hvordan det ble den modifiseringa der da. Men hvilke felger er du på jakt etter da? Kan se om jeg får redigert noe bedre og eventuelt lurt inn et lite bur også jeg er i grunn på jakt etter csl felger eller slike felger du har satt på der. det hadde jo vært kanon vi du kunne gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 jaja da skal jeg inn og vise bilen på biltilsynet på fredag, siden kl er 02.00 så i morgen så da er det bare og krysse fingrene for meg og håpe at den blir godkjent ombygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 ja da har bilen vært på BT og fått full gjennom gang og ombyggingen gikk gjennom og den blir regget som 5 SETER! ikke værst! må bare opp på en kjapp etter kontroll pga senkesettet var 1 cm for lav bak men i slutten av kommende uke regner jeg med at jeg er ferdig med BT for denne gang bakluken blir lakket i bilens farge til helgen (håper jeg) og nå er jeg på leit etter noen 17'' vinter/bane felger så om noen har noe er det bare og gi meg en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 jeg har 18" M5 felger. Originale. 9,5x18 og 8,5x18! Kun felger så du selv kan velge hvilke dekk du vil kjøpe å ha på! se felger&dekk delen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 ja da har bilen vært på BT og fått full gjennom gang og ombyggingen gikk gjennom og den blir regget som 5 SETER! ikke værst! må bare opp på en kjapp etter kontroll pga senkesettet var 1 cm for lav bak men i slutten av kommende uke regner jeg med at jeg er ferdig med BT for denne gang bakluken blir lakket i bilens farge til helgen (håper jeg) og nå er jeg på leit etter noen 17'' vinter/bane felger så om noen har noe er det bare og gi meg en lyd Gratulerer med godkjenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hiv no for guds skyld ikke M5 felger på M3'en men grattis Schmake godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 takk takk kan opplyse at jeg har handlet noe gromt til bilen hintet er (ESS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 ESS VT450? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 ESS VT450? nei er nok ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå