Jørgen Lie Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 hadde du lakka den hadde det blitt bra! Joda, den er ikke stygg, men den passer ikke med "orginal"-stilen jeg har tenkt å prøve og kjøre hadde set bedre ut med en IS leppe Måtte ut å kjøre litt igjen i dag.. Lyst til å ta noen kule bilder, men her er jo regn og vind om-hverandre, så crapy lys og ta bilder i.. Likevel var det 3 stk her som jeg tenkte og dele med dere
matsrh Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Syns vingen ikke hører hjemme uten fangeren. Men ellers en nydelig bil! Rett mann til rett bil
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Enig.. Vingen skal av, leppa skal av, tre andre ting skal på, nå til å begynne med
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 gleder meg til å se hva som skal på nå Jeg også Drar hjem i morgen, så regner med det blir å starte med noe da Husk svart lakk da Jørgen Yes sir! Noe annet du trenger?
HypeTraxX Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 *Et herlig stykke med artig historie, som byr på mer eventyr med tiden!
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Da har bilen fått bakkekontakt Gjengene på styrestaget gikk til helvete så klart, men bestiller nytt i morgen.. Styrekula var uansett helt ødelagt og oppmorknet, så spiller ingen rolle Må av med rieger-leppa, da den tar nedi hele tiden omtrent.. Får ikke til å legge ved bilde da den tapatalk-klovnen skal ha penger fordi jeg vil publisere bilder..... Kommer i morgen på lysdagen..! EDIT: Elendig mørkt mobilbilde.. Men høyden vises vel sånn halvveis..
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Hva med nå da, Tore? Leppa skal av i morgen. Må bare vente på at den nye delen som skal på har tørket lakk
Haakjin Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Utrolig bra Jørgen Stikker bortom en tur etterpå
fizn Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Ikke mye som skal til for å lage en stor forandring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå