Kristiansan'årn Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 hei, lurte på om noen hadde komplett ombyggins kit liggende, eller om de kan skaffe det til en 540i automat? kan ha m60 eller m62 girkassen men må være 6 trinns og komme fra en v8, kan i verste fall godta en 5trinns kasse. clutch(bør være veldig god eller ny),svinghjul,pedalsett.. hele sullamitten er ikke veldig keen på å kjøpre 20 deler fra 20 forskjellige stykker, helst alt samlet. kan betale mellom 15-25 lapper for et komplett kitt. detter haster ikke da jeg ikke skal handle ennå, men en gang september måned. om du kan ha delene kalrt da hadde det vært veldig greit. kan kontaktes på mobil: 91331871 pm eller i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 jump! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Jeg har en god 5trinns kasse samt lamellplate og trykkplate til 4liter svinghjul. 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Jeg har en god 5trinns kasse samt lamellplate og trykkplate til 4liter svinghjul. 4000kr hvor "tight" er girkassen hvor mange km? du har ikke tilfeldigvis en nesten ny/e.l. clutch også? pedaler, mellomaksling, diff? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 kassa er tight. vet ikke km. har lamell og trykkplate som passer på 4 liter svinghjul som jeg skrev over her. pedaler mellomaksel og div ++ har jeg ikke løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 opp Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå