Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 hvor mye trengs til 4 felger forresten?
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt! Ja, har prøvd begge deler Foliatec tåler det meste av sterk avfetting, hvertfall Prickbort og Turtle X-treme nanotech. Plastidip tålte ikke dette, og har mistanke om at det sitter litt dårligere også. hvor mye trengs til 4 felger forresten? To bokser burde vel holde.
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 aha, tenker jeg prøver plastidip først uansett, ettersom de har en forhandler her i byen. får ta meg en tur ut dit i morra å sjekke!
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 aha, tenker jeg prøver plastidip først uansett, ettersom de har en forhandler her i byen. får ta meg en tur ut dit i morra å sjekke! Aha Jo tykkere lag du legger, jo lettere blir det å skrelle det av når den tid kommer.
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 å, takk for tipset skal det legges vått i vått, eller skal det tørke mellom lagene? dette vet vel selger, men jeg spør bare her og jeg for sikkerhets skyld
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 å, takk for tipset skal det legges vått i vått, eller skal det tørke mellom lagene? dette vet vel selger, men jeg spør bare her og jeg for sikkerhets skyld Legges på som vanlig lakk, oppfører seg som vanlig lakk og tørker på ganske kort tid. Ca 20 min mellom strøkene tror jeg bør holde Bla til midt på siden for å se hvordan jeg gjorde det på min med foliatec viewtopic.php?f=6&t=194673&start=330
Dal-z Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 ikke dumt å bruke post-it lapper til å maskere med. råtøff bil forresten, digga style 194 felgene, satt veldig godt! men nytt spørsmål.. skal jeg ta hele felgen, kun senter eller kun kant?
gallay Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt! Ja, har prøvd begge deler Foliatec tåler det meste av sterk avfetting, hvertfall Prickbort og Turtle X-treme nanotech. Plastidip tålte ikke dette, og har mistanke om at det sitter litt dårligere også. hvor mye trengs til 4 felger forresten? To bokser burde vel holde. Kunne du sende ,meg link til foliatec på PM ?
FredrikWake Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 ikke dumt å bruke post-it lapper til å maskere med. råtøff bil forresten, digga style 194 felgene, satt veldig godt! men nytt spørsmål.. skal jeg ta hele felgen, kun senter eller kun kant? Takker Det får bli opp til deg selv å finne ut av! Klarer ikke fantasere meg fram til noe akkurat nå Her er link til foliatec: http://www.foliatec.com/foliatec/Spray% ... 2=5&p3=48#
Dal-z Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 endte opp med rødt senter og kromma kant, satser på at det blir pent!
FredrikWake Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 endte opp med rødt senter og kromma kant, satser på at det blir pent! Så lenge det er rødt og ikke svart blankt i midten, så blir det bra Personlig hater jeg blanding av sort og krom på felger.
Dal-z Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 viewtopic.php?f=6&t=226438&start=30 her kan dere se hvordan det ble, ble selv veldig fornøyd, nå er det riktignok ikke noen presisjonsjobb som er gjort, men det ble helt ok. brukte 2,5 bokser på 4 lag
Nytern Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Det ble utrolig kult! Løfta bilen maange hakk synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå