Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn :P har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! :)

snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt!

Ja, har prøvd begge deler :) Foliatec tåler det meste av sterk avfetting, hvertfall Prickbort og Turtle X-treme nanotech. Plastidip tålte ikke dette, og har mistanke om at det sitter litt dårligere også.

hvor mye trengs til 4 felger forresten?

To bokser burde vel holde.

Skrevet

aha, tenker jeg prøver plastidip først uansett, ettersom de har en forhandler her i byen. får ta meg en tur ut dit i morra å sjekke! :)

Skrevet
aha, tenker jeg prøver plastidip først uansett, ettersom de har en forhandler her i byen. får ta meg en tur ut dit i morra å sjekke! :)

Aha :) Jo tykkere lag du legger, jo lettere blir det å skrelle det av når den tid kommer.

Skrevet

å, takk for tipset :) skal det legges vått i vått, eller skal det tørke mellom lagene? dette vet vel selger, men jeg spør bare her og jeg for sikkerhets skyld :P

Skrevet
å, takk for tipset :) skal det legges vått i vått, eller skal det tørke mellom lagene? dette vet vel selger, men jeg spør bare her og jeg for sikkerhets skyld :P

Legges på som vanlig lakk, oppfører seg som vanlig lakk og tørker på ganske kort tid. Ca 20 min mellom strøkene tror jeg bør holde :)

Bla til midt på siden for å se hvordan jeg gjorde det på min med foliatec :)

viewtopic.php?f=6&t=194673&start=330

Skrevet

ikke dumt å bruke post-it lapper til å maskere med. råtøff bil forresten, digga style 194 felgene, satt veldig godt! :)

men nytt spørsmål.. skal jeg ta hele felgen, kun senter eller kun kant? :-k

Skrevet
hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn :P har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! :)

snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt!

Ja, har prøvd begge deler :) Foliatec tåler det meste av sterk avfetting, hvertfall Prickbort og Turtle X-treme nanotech. Plastidip tålte ikke dette, og har mistanke om at det sitter litt dårligere også.

hvor mye trengs til 4 felger forresten?

To bokser burde vel holde.

Kunne du sende ,meg link til foliatec på PM ? :)

Skrevet
ikke dumt å bruke post-it lapper til å maskere med. råtøff bil forresten, digga style 194 felgene, satt veldig godt! :)

men nytt spørsmål.. skal jeg ta hele felgen, kun senter eller kun kant? :-k

Takker :D

Det får bli opp til deg selv å finne ut av! Klarer ikke fantasere meg fram til noe akkurat nå :P

Her er link til foliatec:

http://www.foliatec.com/foliatec/Spray% ... 2=5&p3=48#

Skrevet
endte opp med rødt senter og kromma kant, satser på at det blir pent!

Så lenge det er rødt og ikke svart blankt i midten, så blir det bra :)

Personlig hater jeg blanding av sort og krom på felger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...