Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sende stoler ja. Hva veier en stol? Mener det blei problemer med vekt sist jeg skulle sende som egenembalert.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Det er justerbare lårputer. Tilkobling for varme. Og de er nok for touring i utgangspunktet. Noe mer dere lurer på så si fra. Hvis det haster å få svar så send PM

Skrevet
Sende stoler ja. Hva veier en stol? Mener det blei problemer med vekt sist jeg skulle sende som egenembalert.

Hvordan hadde du tenkt deg transport av setene til Troms da? Mulig det er enklere og billigere med et transportfirma enn med posten. Hadde uansett vært greit å vite å snart som mulig om du er seriøst intr i stolene så jeg vet om jeg får kjøpt baksetet eller ikke..

Skrevet

Hvordan hadde du tenkt deg transport av setene til Troms da? Mulig det er enklere og billigere med et transportfirma enn med posten. Hadde uansett vært greit å vite å snart som mulig om du er seriøst intr i stolene så jeg vet om jeg får kjøpt baksetet eller ikke..

Har kontaktet ett firma som heter Toten Transport. Han skulle sjekke når de hadde en bil nordover. Viss ikke så har jeg avtale med min bror men han reiser ikke før den 26 sept -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...