oledolez Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Har et bmw e34 sort skinn interiør liggende som jeg ikke har brukt for lenger. Baksete er solgt. 2 stk fram stoler fortsatt til salgs. Flere bilder kommer
pitbullblondie Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dette er nok til touring Jeg er intr i bare baksetet, hvis du selger det for seg??
tonyku Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dette er nok til touring Jeg er intr i bare baksetet, hvis du selger det for seg?? Jeg er intr i framsetene
pitbullblondie Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dette er nok til touring Jeg er intr i bare baksetet, hvis du selger det for seg?? Jeg er intr i framsetene Genialt! Jeg kan hente på Mysen, og sende stolene til deg
tonyku Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Sende stoler ja. Hva veier en stol? Mener det blei problemer med vekt sist jeg skulle sende som egenembalert. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
tonyku Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Er det forresten justerbare lårputer? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
bmmww1 Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Trur de koster 750,- for å sende ein stol med posten
oledolez Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Det er justerbare lårputer. Tilkobling for varme. Og de er nok for touring i utgangspunktet. Noe mer dere lurer på så si fra. Hvis det haster å få svar så send PM
pitbullblondie Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Sende stoler ja. Hva veier en stol? Mener det blei problemer med vekt sist jeg skulle sende som egenembalert.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hvordan hadde du tenkt deg transport av setene til Troms da? Mulig det er enklere og billigere med et transportfirma enn med posten. Hadde uansett vært greit å vite å snart som mulig om du er seriøst intr i stolene så jeg vet om jeg får kjøpt baksetet eller ikke..
tonyku Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Sende stoler ja. Hva veier en stol? Mener det blei problemer med vekt sist jeg skulle sende som egenembalert.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hvordan hadde du tenkt deg transport av setene til Troms da? Mulig det er enklere og billigere med et transportfirma enn med posten. Hadde uansett vært greit å vite å snart som mulig om du er seriøst intr i stolene så jeg vet om jeg får kjøpt baksetet eller ikke.. Har kontaktet ett firma som heter Toten Transport. Han skulle sjekke når de hadde en bil nordover. Viss ikke så har jeg avtale med min bror men han reiser ikke før den 26 sept -.-
pitbullblondie Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Ordner du med betaling av stolene du, så kan jeg hente dem og få dem levert hos Toten Transport, eller til broren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå