bmwalert Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Hei! Har en bmw E46. Har noen peiling på hvordan jeg kan ha sotet front sidevindu lovlig? Og hvor dette kan bli utført? Har hatt soting før, men det ble for mørkt at BT tok det av(foljie) Og de sa til meg at soting med folje er total forbudt uansett styrke. Bor i trondheim.
torfinn91 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Det er lov å sote 5% foran og så mye du vil bak
wagon Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Det er ikke lov å sote noe som helst på sidevinduer framme, bak så mye du vil
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Det er ulovlig å sote foran uansett styrke, til og med helt gjennomsiktig folie. Dette har med rømningsveier å gjøre. Man skal kunne knuse siderutene uten at noe binder sammen glassbitene
torfinn91 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 For noe tull.. En sotefilm holder det ikke så godt sammen... Norge i sitt ess! Jævla tullinger som styrer disse lovene som er ment for å brytes!!
HMW Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Det kan hende det holder det sammen nok til at du ikke kommer ut når du er desperat og alt er kaos rundt deg... Selv har jeg aldri brydd meg stort, film på alle ruter - alle biler. Aldri måttet ta av, blitt stoppet flere ganger.
mspec Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Har også proff film på vinduene,ikke blitt stoppet de månedene jeg har hatt det på,men fikk feil på det på PKK!!! Må vises til BT.De har blitt meget striks på dette samt uorginale senkesett.
gallay Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Som jeg skjønte dette bør ikke gjøres før man har gått gjennom PKK og i landsbyene. Men ellers kjør på till you get busted
HMW Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Ned med vinduer og gi beskjed om at de ikke virker. Ut med sikring evt koble fra motor/bryter. 1er feil for vindusheis.
Kristiansan'årn Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Ned med vinduer og gi beskjed om at de ikke virker. Ut med sikring evt koble fra motor/bryter. 1er feil for vindusheis. +1! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå