tic`n Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hvilke felger er dette? Og har de noe salgsverdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ser ut som style 95, som er 7-serie felger. Om dette er ekte vare eller replica det er det nok noen andre som kan svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Style 95 fra BMW. Kommer bare i 19" mener jeg Andre størrelser er replica, men kan ikke garantere at alle 19" ikke er kopier heller.. Downpipe her inne på forumet var ute etter slike, ta konakt med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ikke verdt en dritt. Jeg kan ta de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ikke verdt en dritt. Jeg kan ta de jeg Haha Dem er sikkert ikke verdt mer enn 3000kr, men siden jeg er i det gavmilde hjørnet kan jeg ta dem for 3500 Neida, du får sikkert litt mer for alle fire hvis dem er i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Det er 19" med bra dekk. Er litt møkkete på bilde, men er tett ved strøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 For meg så ser det ut til at felgen er kantkjørt rundt hele. Tilnærmet strøkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Er ikke så ille som det ser ut på bilde for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå