tobiastorvik Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hei.. Skal trolig kjøpe nye felger til bilen og derfor lufter jeg mine gamle for salg.. GS Goldtrack felger som er strøkne! ingen sår eller skader.. 4 stk 9,5"x19 og impresset er et35. Er felger med dekk.. Kom med bud felgene er ca 3mnd gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Send noen bilder? jeg er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Send noen bilder? jeg er intresert hei send meg tlf nr så skal jeg sende bilder, eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 hvor holder du til? holder til i herøy, møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Her er noen elendige bilder av felgene montert på bil viewtopic.php?f=6&t=234872 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Hvilke dekk? Nav åpning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hvilke dekk? Nav åpning? Hei! Er strekk så 235-35r19 ( sonar ).. Nav er vel 72,6mm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kissan Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Hvilken pris har du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hvilken pris har du tenkt deg? Vet ikke helt..felgene koster 2800per stk nye på gs+dekk, og 2 av dekkene er noe slitt( dårlig spissing, utslitt på ytre bane) så her er det bud som gjelder:) og ikke kom med skambud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Fant dem billig på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ T152/9,5*19ET35G Alu.felg 9,5*19 ET35 GS-Gold track, lagersalg !!! Felg med polert kant og gullfarget senter 65mm kant som trapper (two step lip) Vi rydder og lager plass på lageret til nye modeller , derfor så selger vi ut div felger til under innkjøpspris. Felgene er helt nye å ubrukte og selges uten returrett/garanti. Førpris: 2463.- inkl mva Pris 790,00 kr. (inkl mva) tror heller jeg kjøper nye isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Fant dem billig på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ T152/9,5*19ET35G Alu.felg 9,5*19 ET35 GS-Gold track, lagersalg !!! Felg med polert kant og gullfarget senter 65mm kant som trapper (two step lip) Vi rydder og lager plass på lageret til nye modeller , derfor så selger vi ut div felger til under innkjøpspris. Felgene er helt nye å ubrukte og selges uten returrett/garanti. Førpris: 2463.- inkl mva Pris 790,00 kr. (inkl mva) tror heller jeg kjøper nye isåfall Oi!! Ja da er det bare å handle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Fant dem billig på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ T152/9,5*19ET35G Alu.felg 9,5*19 ET35 GS-Gold track, lagersalg !!! Felg med polert kant og gullfarget senter 65mm kant som trapper (two step lip) Vi rydder og lager plass på lageret til nye modeller , derfor så selger vi ut div felger til under innkjøpspris. Felgene er helt nye å ubrukte og selges uten returrett/garanti. Førpris: 2463.- inkl mva Pris 790,00 kr. (inkl mva) tror heller jeg kjøper nye isåfall Har du direktelink til disse? Litt kjipt for trådstarter men Han selger jo med dekk da. Tror trådstarter bør poste en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Fant dem billig på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ T152/9,5*19ET35G Alu.felg 9,5*19 ET35 GS-Gold track, lagersalg !!! Felg med polert kant og gullfarget senter 65mm kant som trapper (two step lip) Vi rydder og lager plass på lageret til nye modeller , derfor så selger vi ut div felger til under innkjøpspris. Felgene er helt nye å ubrukte og selges uten returrett/garanti. Førpris: 2463.- inkl mva Pris 790,00 kr. (inkl mva) tror heller jeg kjøper nye isåfall Har du direktelink til disse? Litt kjipt for trådstarter men Han selger jo med dekk da. Tror trådstarter bør poste en pris Kjipt og kjipt, er jo bare bra att vi fant ut att der var salg, så ingen skulle føle seg lurt elns! Jeg trekker dem sikkert for salg å bare beholder dem selv:) er faktisk orginale BBS senterkopper på mine:) får komme med bud da vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Syns du skal la de ligge, tviler på at GS bildeler greier å matche prisen med senterkopper og dekk 19" er dessverre for stort for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå