Tomatsu Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Har en 523i stående uten motor å drivlinje og uten interiør, er metallic svart og har gått 190 tusen. Diverse ting som jeg har: Viskose Radiator. forstilling bakstilling org lykter 520 motor og girkasse, motor har gåen topp. Bare og komme med bud. Har også komplett beige skinn interiør, med el justerbare comfort seter, tenkte meg 5000 for dette. Har komplett lysegrått stoff interiør som kan selges komplett eller i deler, bare og komme med bud.
Nabon Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Hvor i landet? Hvor mye for shadowline-listene komplett?
Tomatsu Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Ski, men sorry glemte å skrive at jeg skal bruke de :S
opeth84 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 katalysator? hvor langt er bilen gått og hvilken stand er katalysatoren på samt pris?
Tomatsu Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Er bilen reg bar? Nei, er svensk bil, er vel regbar men ikke økonomisk lurt
opeth84 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Hei! Vet du om skinnsetene går an å bruke til E39 som ikke har elektriske seter i fra før? Er det varme i setene? Bakseter uten nedfellbar rygg? Har du dørsider i samme farge til setene også?
matts93 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Pris på skinn, med dørsider og alt? Nedfellbar rygg?
Peders92 Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Har du fortsatt deler fra forstilling? jeg kunne trengt Casterstag.. kan hente på timen og demontere selv om det er nødvendig =) Gi meg en PM om det er muligheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå