Saltkjelen Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Diverse deler til E39 og E60/E61 selges til svært fordelaktige priser. Delene befinner seg i Lørenskog, men delene kan leveres i nærhet av E6/E18 til Sandefjord uten tillegg i pris. Jeg er ellers behjelpelig med frakt. Interessenter bes ta kontakt på mobil 47300869 / PM. Konstruktive bud mottas og vurderes fortløpende. Deler til BMW E39 - Swissvax leather healer (individell 150ml) i BMW grå, 6NTT - solgt - Depo framlykter, facelift look med xenon, uten tennere/pærer - solgt - Original støtfanger med tåkelys og shadowlinelister - solgt - Original varmeapparatmotstand E39/E46/E53+ - 750kr - Depo LED baklykter til sedan, komplett i god stand - solgt Deler til BMW E60/E61 - Justeringsbryter for elektrisk ratt - BUD - Slepering for biler uten rattvarme. Sittet på bil produsert 05/2004. Meget god stand - 500kr - Originalt skinnratt uten rattvarme. Passer biler produsert mellom 07/2003-09/2005. Skinnstruktur er intakt - BUD - Automatisk avblendbart innvendig speil med alarm. Strøkent- 1500kr - LCI look baklykter til E60, brukt, men i meget god stand - solgt - Girvelger konsoll, meget god stand - 600kr - Original chrome grill med sorte riller, pent brukt - 450kr - Diverse plastikk til E60/E61 M-tech/uten M-tech - BUD - Originalt fjærsett E60 6 cyl med Dynamic Drive - BUD - Originalt fjærsett E61 4 cyl - BUD Jeg har helt sikkert mer liggende, fortrinnsvis til E39/E60/E61. Vær vennlig å ta kontakt dersom du trenger noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otot Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 E det varmapperatmotstand som fører til ujevn gange på varmapperatvifta ? I så fall kan æ vær interisert i den du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Mye jobb å skifte diodene i lyktene? 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Har du en idé om minstepris for speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 E det varmapperatmotstand som fører til ujevn gange på varmapperatvifta ? I så fall kan æ vær interisert i den du har.. Ja, det er denne. Send meg PM så avtaler vi frakt/betaling. Mye jobb å skifte diodene i lyktene? 500kr Det vet jeg ikke, men de fleste som eventuelt åpner lykten bytter til CCFL ringer. Jeg ønsker mer enn 500,- for lyktene - konstruktive bud mottas! Har du en idé om minstepris for speilet? Dette koster jo en formue nytt (ca. 4000kr) og jeg forventer naturligvis ikke å få igjen noe i nærheten engang. Konstruktive bud mottas, så tar jeg en avgjørelse ut ifra det. Som nevnt, speilet er strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ling1 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Solgt fangeren? Si en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Original varmeapparatmotstand Solgt eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Leather healer, DEPO framlamper og støtfanger er solgt! Original varmeapparatmotstand Solgt eller?? Jeg har sendt deg en PM. Solgt fangeren? Si en pris Denne er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå