mropedal Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Har montert instrumentringer idag, viste seg at de GS selger har ufattelig dårlig passform, og er samtidig sviiindyre! ikke kjøp de! Betalte 600 kroner inkl frakt. Resultatet av at de passet dårlig, var at jeg måtte spikke og skjære i det instrumentdekslet som de skal sitte fast i. Sluttresultatet var til tross veldig bra, så jeg er egentlig ganske fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Etter at jeg installerte kromringene, startet airbag-lampen å lyse, trolig som følge av at jeg koblet fra batteriet eller koblet fra instrument"clusteret". Wat is wong with my ailbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Hmm.. Helt sikkert ingenting alvorlig, men rart at det skjedde hvis du hadde batteriet frakoblet? Jeg fikk airbag failure på min E36, hadde altså koblet av og på rattet med batteriet på.. Har riktignok airbag failure på E39'en også.. Er vant til det Går an å få fjernet det ved å slette feilkoder, men da må du ha noen med diagnosetester eller noe slikt.. Evt. verksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Hmm.. Helt sikkert ingenting alvorlig, men rart at det skjedde hvis du hadde batteriet frakoblet? Jeg fikk airbag failure på min E36, hadde altså koblet av og på rattet med batteriet på.. Har riktignok airbag failure på E39'en også.. Er vant til det Går an å få fjernet det ved å slette feilkoder, men da må du ha noen med diagnosetester eller noe slikt.. Evt. verksted.. Lampen slukker etter noen minutter da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Har grå hattehylle med høytalere:) intrisert?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Har grå hattehylle med høytalere:) intrisert?? Pris? Er det lett å bytte hattehylle btw? vurderer å droppe det, og kun installere subwoofer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 hva gjorde du for å få lampen bort? jeg har samme på min som kom etter jeg bytte kupe lys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 hva gjorde du for å få lampen bort? jeg har samme på min som kom etter jeg bytte kupe lys.... Har ikke gjort noe, er bare det at lampen lyser de første 3-5 minuttene etter at jeg har startet bilen, og deretter slukker den. En liten nullstilling skulle visst ordne biffen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har satt på noen M-effekter idag! Synes det ble dritrått! Neida, jeg bare tøyser Jeg har fjernet wannabe-emblemet bak: ervik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Haha takk gud! Det så IKKE bra ut med alle de merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Haha takk gud! Det så IKKE bra ut med alle de merkene Haha, skulle bare skremme folk litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Lekte meg litt i photoshop (jeg er dog ingen mester i dette) og besluttet at orange blinklys med US-parklys (orange parklys i blinklyset) er noe jeg absolutt kunne vurdert som et framtidig miniprosjekt. Har også lekt meg litt med tanken på sort tak, men det blir kanskje litt for mye gatebilpreg. Noen som har hørt om Plastidip-sprøytelakk og har "erfaring" eller synspunkter til det? Ble ikke særlig bra resultat på den redigeringen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Trur du skal drive i å lakke take å heller tenke på di us blinkan med park å litt senk til sommarn vess du skal pjuske me nåkka i dhele tatt:D Utroli fin farge på biln din jævli blank åsså! invester i mlister på dørene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Trur du skal drive i å lakke take å heller tenke på di us blinkan med park å litt senk til sommarn vess du skal pjuske me nåkka i dhele tatt:D Utroli fin farge på biln din jævli blank åsså! invester i mlister på dørene:) Haha, ja jeg kommer nok ikke til å lakke taket, var bare en litt morsom tanke Senk, blinklys, m-lister og eventuelt full m-tech med sportseksos står høyt på ønskelisten nå ja! Får se om det blir noen endringer framover nå, avhengig av om økonomien strekker til! Takk for gode ord om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Keen på å bygge ei lita basskasse nå, men er usikker på hvordan bassen bør plasseres for best trøkk. Jeg er ikke særlig kresen, er bare fysen på litt mer fyldig lyd og et supplement av bass til mitt lite skrytverdige frontsett. All forandring er god forandring er mitt motto i dette tilfellet. Det er viktigere at det ser bra ut enn at det spiller bra. Det jeg lurer på er om suben bør peke utover i bagasjerommet 1, eller mot kupeen 2. Slik ønsker jeg at kassen skal se ut(merk: den skal fylle hele rommet fra side til side, samme om en slik utforming går på bekostning av lydkvaliteten eller ikke): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå