Gå til innhold

MrOpedals E36 320i coupe

mropedal
 Share

Anbefalte innlegg

syk forskjell:D har bare 35W i fjærn jeg!

Ja, lyser ganske bra nå :D Men skulle bare mangle, kitet er sånn at jeg må koble til direkte på batteriet! Tidkrevende, og myyye ledninger så det blir ganske rotete.. Hadde sikkert klart meg med 55w, men er kult å ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må 75 koble opp rett fra batteriet ? :o må 100 w det ogsåå? er det ikke bare + og - som vanlig xenon?

Jeg vet ikke hvordan det er med 100w, men antar at det ar noe å gjøre med at strømmen som går i det originale ledningsnettet leverer maks 55 watt, så det må hentes strøm eksternt. Det andre xenonkitet mitt (35w) er jo sånn som du beskriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har havnet i Asker igjen altså? ;)

Morro å se hva du gjør med den og håper du blir kvitt småfeilene du nevner med girkasse osv.

/Martin

Ja, bilen er tilbake igjen i kjente trakter :D Ble ganske forbløffet da jeg fant en medfølgende kvittering på service utført hos Snap Drive Asker. Var det her den gikk da du kjøpte den? Skal stelle så godt jeg kan med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt problemer med viftemotstanden, så jeg kjøpte en ny. Prøvde å montere denne idag, men fant ikke den gamle motstanden noe sted; kun to ledige kontakter som ser ut som noe som kunne vært tiltenkt nettopp en slik motstand..a4y6anuv.jpg

Noen som vet hva disse er til? Fant de naturligvis under rattstammen. Den sorte kontakten passer rett inn, men har ingen effekt på kupéviften, som kun fungerer på 4. hakk. Til opplysning er det kun to ledninger inn i denne kontakten, og det er til de to stikkene i midten som dere kanskje ser på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hentet den på Oslo S av en fra Asker. =)

Hatt mange eiere den bilen her :) btw, prøvde å skrive i tråden din, men fikk ikke svar: Du har ikke tilfeldigvis senkesettet du kjøpte til denne liggende et sted? :)

Nei det ble solgt, dessverre.

Hatt problemer med viftemotstanden, så jeg kjøpte en ny. Prøvde å montere denne idag, men fant ikke den gamle motstanden noe sted; kun to ledige kontakter som ser ut som noe som kunne vært tiltenkt nettopp en slik motstand..

Noen som vet hva disse er til? Fant de naturligvis under rattstammen. Den sorte kontakten passer rett inn, men har ingen effekt på kupéviften, som kun fungerer på 4. hakk. Til opplysning er det kun to ledninger inn i denne kontakten, og det er til de to stikkene i midten som dere kanskje ser på bildet.

Kan aldri se for meg at viftemotstanden ikke er der.. jeg byttet også denne 1 gang, merkelig at denne er defekt igjen nå allerede.

Mener på den står helt til høyre, nesten inn bak midtkonsollen? Ta en grundigere titt så ser du den nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hentet den på Oslo S av en fra Asker. =)

Hatt mange eiere den bilen her :) btw, prøvde å skrive i tråden din, men fikk ikke svar: Du har ikke tilfeldigvis senkesettet du kjøpte til denne liggende et sted? :)

Nei det ble solgt, dessverre.

Hatt problemer med viftemotstanden, så jeg kjøpte en ny. Prøvde å montere denne idag, men fant ikke den gamle motstanden noe sted; kun to ledige kontakter som ser ut som noe som kunne vært tiltenkt nettopp en slik motstand..

Kan aldri se for meg at viftemotstanden ikke er der.. jeg byttet også denne 1 gang, merkelig at denne er defekt igjen nå allerede.

Mener på den står helt til høyre, nesten inn bak midtkonsollen? Ta en grundigere titt så ser du den nok.

Okei, får begynne å bruke øynene litt! De ledningene er jo til "chime speakeren" fant jeg ut! Kanskje like greit å la de være; forstått det sånn at den lager ganske mange irriterende lyder? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Et lite bilde av hvordan bilen står lagret mens jeg er på rekruttskole på Madla

yse6asyh.jpg

Opplever myyye klunkelyder bakfra når jeg kjører på ujevnt underlag. Er ikke sånn som kommer og går, hører det hver gang det er en dump eller ujevnhet i veien. Noen tanker om hva det kan være? Foringer i bakstillig? Gåent tårnlager? Lyden høres tydelig fra kupeen, høres nesten ut som det kommer fra bagasjerommet. Lyden kan sammenlignes med en metallgjenstad som slår mot karosseriet. Mistenkte først at det var noe som lå løst i reservehjulsbrønnen, men var ikke noe derfra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...