Gå til innhold

MrOpedals E36 320i coupe

mropedal
 Share

Anbefalte innlegg

ville gått for tårnlager på bak eller lenkearmene :D verstefall som spiff sier:D

Subframe disaster sier meg ikke så mye, men hørtes ille ut :P Innebærer det sveising og hele pakka å evt fikse det? Jeg får prøve å finne ut hvor lyden kommer fra. Krysser fingrene for at det bare er en liten bagatell :P Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for tårnlager på bak eller lenkearmene :D verstefall som spiff sier:D

Subframe disaster sier meg ikke så mye, men hørtes ille ut :P Innebærer det sveising og hele pakka å evt fikse det? Jeg får prøve å finne ut hvor lyden kommer fra. Krysser fingrene for at det bare er en liten bagatell :P Takker for alle svar :)

Om det er subframe disaster vil du merke lyder når du gir gass og slipper clutch / girer ! Om lydene bare er der når du kjører på ujevn vei , ville jeg heller tippet det vsr noe med demperne ! Er ganske enkelt å sjekke etter subframe disaster: gjekk opp bilen først. Så tar du et spett mellom traverseforing og karosseri for å se etter slark ! Om du ser noe sprekkdannelser er det subframe disaster !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti Subframedisaster. Med meg så løsnet det helt. Vart en voldsom jobb å få fikset. Om det er det så er det en fordel å få det fikset før det kollapser helt. Meina å huske at det skal være mulig å sjå når du er under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Etter å ha tatt en titt under bilen, virker alt ganske tight og fint, bortsett fra høyre bakdemper. Den har svettet en del olje og var veldig løs iforhold til venstre siden, så det er tydelig at den er defekt. Dette gjør meg litt usikker, for til sommeren er jeg keen på å senke den litt, så jeg vil ikke bruke mye penger på originale støtdempere bak nå... På den annen side har jeg verken tid eller penger til å senke den nå... what to dooo :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har faktisk en kjempe god bilstein orginal demper til dæ om du e interresert ?

Når jeg først bytter, så bytter jeg på begge sider :) Har bestilt bilstein originaldempere med forsterkede topplagere fra gs. Men takk som byr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...