summitjohnsen Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 ville gått for tårnlager på bak eller lenkearmene verstefall som spiff sier:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 ville gått for tårnlager på bak eller lenkearmene verstefall som spiff sier:D Subframe disaster sier meg ikke så mye, men hørtes ille ut Innebærer det sveising og hele pakka å evt fikse det? Jeg får prøve å finne ut hvor lyden kommer fra. Krysser fingrene for at det bare er en liten bagatell Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 ville gått for tårnlager på bak eller lenkearmene verstefall som spiff sier:D Subframe disaster sier meg ikke så mye, men hørtes ille ut Innebærer det sveising og hele pakka å evt fikse det? Jeg får prøve å finne ut hvor lyden kommer fra. Krysser fingrene for at det bare er en liten bagatell Takker for alle svar Om det er subframe disaster vil du merke lyder når du gir gass og slipper clutch / girer ! Om lydene bare er der når du kjører på ujevn vei , ville jeg heller tippet det vsr noe med demperne ! Er ganske enkelt å sjekke etter subframe disaster: gjekk opp bilen først. Så tar du et spett mellom traverseforing og karosseri for å se etter slark ! Om du ser noe sprekkdannelser er det subframe disaster ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 subframedisaster er kjipe greier, da sprekker travers festene til traversen bake, å da må du sveise inn nye, som regel bruker man å sveise inn m3 forsterkninger, da di er sterkere dæ å da skjer det ikke! innebærer sveiseing å hele greia ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Har vært borti Subframedisaster. Med meg så løsnet det helt. Vart en voldsom jobb å få fikset. Om det er det så er det en fordel å få det fikset før det kollapser helt. Meina å huske at det skal være mulig å sjå når du er under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Fuck ... lyden høres ikke så alvorlig ut, så jeg regner med at det er noe med demperne ellernoe sånt Men nå er jeg hvertfall forberedt på det verste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Etter å ha tatt en titt under bilen, virker alt ganske tight og fint, bortsett fra høyre bakdemper. Den har svettet en del olje og var veldig løs iforhold til venstre siden, så det er tydelig at den er defekt. Dette gjør meg litt usikker, for til sommeren er jeg keen på å senke den litt, så jeg vil ikke bruke mye penger på originale støtdempere bak nå... På den annen side har jeg verken tid eller penger til å senke den nå... what to dooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Men kan en defekt støtdemper forårsake alle disse lydene alene, eller tror dere det er mer som er fucka under der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 æ har faktisk en kjempe god bilstein orginal demper til dæ om du e interresert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 æ har faktisk en kjempe god bilstein orginal demper til dæ om du e interresert ? Når jeg først bytter, så bytter jeg på begge sider Har bestilt bilstein originaldempere med forsterkede topplagere fra gs. Men takk som byr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 okei! tenkte du ikke ville kjøpe nye om du sku kjøpe senk! men missforsto da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Joa, det er riktig det men jeg ga faen, og kjøpte like godt to nye så får jeg vente litt med senken. Her er synderen. Dere ser hva som er feil, hele greia har jo falt fra hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 hva faen! aldri sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 hva faen! aldri sett før! Syntes det var litt merkelig, ja... Men nå er den god som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 fine greier! ingen ting er bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå