Jawnas Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Utrolig kjekt å se at gamle bilen min er i rette hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Utrolig kjekt å se at gamle bilen min er i rette hender! Det var veldig hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Fikk "nye" felger idag. Står sommerdekk på dem, så jeg bare plasserte dekkene ved siden av bilen. Gleder meg til sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Kunne ikke dy meg, så jeg satte på dekkene og tok noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 ble jo kunge! men bilen din er for høy selge gammelfelgene nåda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 ble jo kunge! men bilen din er for høy selge gammelfelgene nåda? Takker! Ja, den er aaaltfor høy, men jeg tør ikke senke mer enn 30/15, så det skal jeg få gjort når økonomien tar seg litt opp igjen. (har brukt altfor mye penger i det siste, og jeg lever tross alt på forsvarets dagpenger!). Hvis du tenker på BBS-felgene så tror jeg at jeg beholder de som sommerdekk, og så skal jeg sette vinterdekk på m-contourene til høsten. Men jeg kommer til å bruke M-contour-felgene i sommer; evt bytte litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ser bra ut! Husk at du får coilovers på ebay til under 2000kr. Samme som de selger for 2500-3000kr i norske nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Ser bra ut!Husk at du får coilovers på ebay til under 2000kr. Samme som de selger for 2500-3000kr i norske nettbutikker. Takk! Ja det florerer jo av coilovers på ebay Men tenker jeg bare tester ut noen billige senkefjærer i første omgang Nå skal jeg på kystvakten som artillerist, så bilen vil ikke bli brukt mye den kommende tiden, så derfor kan senk osv vente. Servicelampen står og gnåler om Inspection II, så jeg burde nå hvertfall gjøre noe i forhold til det, så det blir prioriteten framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 gå for coilovers du istede for fjære plutseli vill du ha den laaaav å da stiller du bare, å på vinter kjører du den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 gå for coilovers du istede for fjære plutseli vill du ha den laaaav å da stiller du bare, å på vinter kjører du den opp Ja, du sier noe der! Vente til jeg får tilbake penger på skatten da, så investerer jeg i et ok coiloversett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Åh som jeg digger de felgene der! litt spacing og coilovers, så har du jo det du trenger. Gøy se bilder ute i vårsola! De har jo faen meg meldt snø igjen her på sørlandet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Åh som jeg digger de felgene der! litt spacing og coilovers, så har du jo det du trenger.Gøy se bilder ute i vårsola! De har jo faen meg meldt snø igjen her på sørlandet :/ Takk! Var ikke noe tvil om at jeg skulle ha disse felgene, men de trenger en oppussing. De på torshov vannplana ut av disken da jeg sa jeg skulle pusse dem ned og lakkere opp selv, er det liksom helt uaktuelt? Planen var jo å gjøre det så jeg slapp å bruke penger på å sette dem bort hos en profesjonell Er jo litt risikosport å kjøre på sommerdekk nå, men det går så vidt! Setter ikke på vinterhjulene før et evt snøfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Ingen problem å få felgene hele og greie med å spraye de selv. Pusse lett ned, og spraye ett par lette strøk. Har gjort det med flere felgsett - blir jo nesten strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ingen problem å få felgene hele og greie med å spraye de selv. Pusse lett ned, og spraye ett par lette strøk. Har gjort det med flere felgsett - blir jo nesten strøkent. Herlig! Da prøver jeg å fikse de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå