mropedal Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Lenge siden jeg har oppdatert tråden, men det skjer lite med bilen nå som jeg er i førstegangstjeneste. Har ihvertfall kjøpt inn senkefjærer, men kommer ikke på før om et par mnd når jeg kommer tilbake fra sjøen. nypolert og et bilde av skuta jeg tjenestegjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Noen som vet om automatkassene i 320i og 325i er nøyaktig like? Fungerer m50b25 med 5HP18-kassen uten modifikasjoner? Trenger det lille ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Lakkerte toppdekselet idag, ble helt ok. Bedre enn slik det så ut tidlgere ihvertfallFørEtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Det der vurderte jeg også å gjøre når jeg hadde den. Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Det der vurderte jeg også å gjøre når jeg hadde den. Ble bra! Ja, jeg så det Lånte faktisk før-bildet fra deg, da jeg glemte å ta et før-bilde selv! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Laget ny basskasse! Ser så utrolig mye bedre ut samtidig som den er praktisk; dvs lett å ta ut og plassbesparende! Se mer her http://bimmers.no/topic/772245-e36-plassbesparende-subwoofer-l%C3%B8sning/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 noen som vet om det fremdeles ikke er mulig å endre emnetittelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 heey! ja det er ikke noe problem, du må bare først ''redigere'' innlegget, så trykker du på ''bruk full editor'' så får du endret emnetittelen! følger med forresten, holder på å rote med en e36 selv! artige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 heey! ja det er ikke noe problem, du må bare først ''redigere'' innlegget, så trykker du på ''bruk full editor'' så får du endret emnetittelen! følger med forresten, holder på å rote med en e36 selv! artige biler Se der ja, nå fikk jeg det til takker! Ja E36 er kjempegreie å ha med å gjøre, og ikke minst gode kjøremaskiner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Har i lang tid hatt planer om å pusse ned og lakkere opp M-Contourene, men ikke visst helt hvordan jeg skulle gå fram. Derfor har jeg prøvd på de gamle vinterfelgene for å se hva slags resultat jeg kan vente, og jeg synes det ble helt ok. Jeg kommer til å gå løs på Contourene om kort tid. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Nå har jeg endelig fått ut fingern og fått på lakk og vinterdekk på M Contourene. Hadde ikke store ambisjoner om å få det helt perfekt, bare bedre enn det var. Og det synes jeg at jeg fikk til! Klarlakken var sprukket og aluminiumen hadde oksidert Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Ser veldig bra ut! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Satt på takstativ på kjerra. Er lite som er så sporty som ski på taket på en coupe! Synes Thule sin WingBar ser utrolig bra ut, pluss at den støyer lite. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 mye kosta takstativ te coupe ? å fikk du me sånn plate te å ha forran ? tenkte å kjøpe til min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå