bmw518itrond Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ettermontering av eber på min forrige bil E61 kom på 20000 på bosch car service, hundorp auto, i 2010. tror ikke de er dyrere nå heller
Ynot Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 noen som har prøvt/erfaring med denne? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37131961 har sendt de mail, og har fått til svar at de har montert de i flere BMW'er flest diesel bilder da? er jo rimelig greit å montere det her, og veldig lettvint ser det ut til?
Odd-M Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Etter hva jeg har blitt fortalt lager ikke Defa sirkulasjonsvarmere til E60/E61 fordi utformingen av kjølekretsen gjør det umulig å få sirkulasjon.
Ynot Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 hmm hadde vært greit å vite helt sikkert da? ifølge firmaet så ha de iallfall montert den i fler bmw'er? her er svaret jeg fikk iallfall? Hei, vi har montert på veldig mye BMW. Først og fremst diesel helt opp tilde nyeste. Endel bensin også.Det er 1100watt modell som er desidert best på denne.Tror ikke du behøver noen ekstra slanger.Men utstyrsnivået på like biler ellers varierer. mvh Olsen Bilelektro
HMW Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Med slik grammatikk ville jeg ikke handlet av dem uansett.. Liker heller ikke når selgere bruker ord som tror og kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå