kevin1982 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Jeg fikk bilen igjen fra EU kontroll fra Bilia Dramme i går. de sa at trykkregulerings ventil veivhus er defekt. så lurte på om ingen her kunne fortelle meg vise med bilde hvordan den ser ut og hvor den sitter. så jeg får byttet den. Bilen hadde så stor trykk i motoren at man klarer ikke å få opp peile pinnen. Mekaniken som tok eu kontrollen mente jeg må bytte den fort. ellers blåser jeg stempler hvis jeg forsetter å kjøre med den. på forhånd tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hvist det er problem med å få opp peilepinnen så må det jo være vakum og ikke trykk i motoren? Men skal du skifte veivhus ventilen med tilhørende slanger så sitter vel den på venstre side i motoren under innsuget. Er ganske knotete og skifte disse. Jeg måtte løs med hele innsuget for å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hva slags bil/motor gjelder det? Vil anbefale å bytte alle slanger når du er i gang. Koster ikke rare greiene. Helt kurant jobb hvis det er M52/M54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Hva slags bil/motor gjelder det?Vil anbefale å bytte alle slanger når du er i gang. Koster ikke rare greiene. Helt kurant jobb hvis det er M52/M54. dette er 316 M43 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå