so3nd Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 hai, vurderer å lakkere om felgene mine på e36'n ti svart matt, vil det bli fint? hadde noken dataexperter gidda å redigert felgene på photoshop for meg?
bjalle Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Tror en mørk gråfarge nesten blir finere,ikke helt svart.
so3nd Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 ja, sån farge så er på den felgen eg posta? den er vertfall litt sån mørkegrå... hadde vore fint om noken kunne photoshopa bilen med svartmatt felger, har ikkje tilgang til slikt sjøl
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Hadde ikke gått for svart, men en koksgrå farge, enda bedre hadde vært om du hadde bytta felger
so3nd Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 er egentlig ganske fornøyd med dei felgene eg har:) men ja, når eg tenke meg om så blir de kansje litt overkill med heilt svarte felger
so3nd Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 ja sjå der du! trur kansje koksgrå hadde blitt litt fett ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå