hypah Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Har et ratt som er slitt på toppen. Noen som har no forslag på hva man kan bruke for å tette/lappe dette? Er nesten hull på skinnet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
SigurdE36 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Vet at det ikke er hva dø spør om, men tror det letteste/billigste er å kjøpe et brukt ratt som er i bedre stand.
hypah Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Er ikke så slitt at det ikke er verdt å fikse Tenker på noe man kan fylle i, eller lignende. Er dype riper i skinnet.
FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Prøvde å gjøre dette på min BMW, men er det tynnslitt og du er glad i å ha en hand på rattet så blir det hull! Ble det på mitt etter kort tid.
hypah Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Hm, Okey. Litt synd da jeg akkurat kjøpte og det skulle være strøkent Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hm, Okey. Litt synd da jeg akkurat kjøpte og det skulle være strøkent Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Var akkurat slik hos meg også, kjøpte et ratt fra USA, for nærmere 2500,- ble hull etter få måneder med bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå