chrise34 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Heisann, selger et 50/35 senkesett til e34 touring. Kjøpt på koed til 5000,- Selges ubrukt(bare pakket opp) til 3000,- eller HBO Kjøper betaler frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 ingen som vil ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 hvilket merke? har du bilde av de? er det for med nivå regulering/mtech? hvis de ikke er det passer de sedan og, puttet e34 sedan dempere og fjærer på en touring, er dønn like under Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Det er supersport og dem skal være uten nivåregulering. Jeg snakket med koed, og dem sa de ikke kom til å passe over ens med sedan, heller ikke godkjent(hvis tuv spiller en rolle ;p) Kan ta meg en tur og ta bilde av dem ganske iløpet av dagen/imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 snodig .. jeg montere supersport på min, det var til sedan, men alle delene passer touringen vet du sånn ca åssen det vil bli seenes ut? flott med bilder! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 hm.. Rart det ikke skal gå andre veien da... Skulle til å montere det, da jeg så litt på et papir som var med, at det ikke stemte.. så da la jeg det fra meg Skal ta bilde av hvordan det ser ut i morgen, kan og sende på sms hvis det er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Her har jeg fått tatt noen bilder Her er alt som var med i settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 av det jeg kan se er de prikk like, så det skal passe overens!! hadde riktignok billigere sett til min, men det er likt ser du fikk med tårnlagere og skåler forran, bra!! på min hadde dette rustet fra hverandre, viste ikke jeg trengte de, så ble 2 haste pakker fra gs. en med tårn lagre, og da jeg fant ut at skålene også hadde rustet, et sett med de. man bør kjøpe tårnlagre til de bak også, samt sånn plastikk kukeri som du trer på demperen... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 hm.. jaja, da har jeg lært noe nytt i dag og ;p Eneste problemet nå, er at jeg prøver å kvitte meg med bilen jeg kjøpte dem til.. så gidder ikke å slenge med det og til 10k^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 hehe, ja skjønner det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 opp og opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har du de om ca 1 mnd så kansje du har en kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Sånn som det ser ut nå så har jeg dem nok ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå