cossiemk1 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Er det hemmelig for alle andre hvor mye du vil ha for denne eller?? Må da være enklere å bare skrive det her, så du slipper å sende ut en pm hver gang noen spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Er ikke hemmelig for noen, er du intr. så er det bare til å spøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Send meg pris på PM. Når kommer fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Er ikke hemmelig for noen, er du intr. så er det bare til å spøre Da spør jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Da var bilen nylig hentet. Viste seg å være ganske mye mer rust som gjemte seg bak kanalene. Ble en ganske stor jobb, som denne karosseriarbeideren har brukt myyye tid på, også kveldstid. Dette er blit utført av en eldre kar som har livnært seg på karosseriarbeid i lengre tid, og driver eget verksted. Så dette er blitt gjort skikkelig. Skal ta en skikkelig vask av bilen i morgen før jeg setter i gang med å bytte div. deler Se første post for pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 4 hjuljustering utfør i dag, godkjenning av senkesett i morgen og Eu godkjenning neste tirsdag 08.01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 kjører du den til tønsberg vil jeg ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Det kan faktisk være en mulighet. Hvertfall ett stykke om det er intresant? Morro med en siste kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Da var bilen Eu-godkj for to nye år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå