leif harald Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 8x17 et 35 9x17 et 35 Vurdere å selge disse felgene pga jeg ikke har noe bil å ha de på. BUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Regner med disse sitter som et skudd på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Regner med disse sitter som et skudd på e36? Yees Kompiss sin m3 med like felger som du ser på d ene bilde. Er dekk på framfelgene som du ser på det første bilde 215/49 17 Dunloop dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 passer de også på e34 eller må de spaces ut? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Ca pris på disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Bare å begynne å by. Jeg vet ikke hva disse er vert. håpet nå på over 10 000 hvertfall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 passer de også på e34 eller må de spaces ut?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Må kansje spaves ut 5-10mm. Om du ikke bor langt unna kan du jo prøve de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Bare å begynne å by. Jeg vet ikke hva disse er vert. håpet nå på over 10 000 hvertfall ? Regnet med noe sånt, får klare meg med rondellene en stund til. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Bare å begynne å by. Jeg vet ikke hva disse er vert. håpet nå på over 10 000 hvertfall ? Regnet med noe sånt, får klare meg med rondellene en stund til. Lykke til med salget Om det er rondell i 18" å 10" bak så vet jeg noen som kan være intrisert i de, så kan jo sikkert ta de i "inbyte" + mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Bare å begynne å by. Jeg vet ikke hva disse er vert. håpet nå på over 10 000 hvertfall ? Regnet med noe sånt, får klare meg med rondellene en stund til. Lykke til med salget Om det er rondell i 18" å 10" bak så vet jeg noen som kan være intrisert i de, så kan jo sikkert ta de i "inbyte" + mellomlegg Det er jo mulig, ja er den dimmen:) viewtopic.php?f=18&t=237160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Men tror ikke du kan satse på så mye mer en 10, det de koster nye. http://www.partsandretards.no/felger-og ... -rx-8-x-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Men tror ikke du kan satse på så mye mer en 10, det de koster nye. http://www.partsandretards.no/felger-og ... -rx-8-x-17 Det er jo ikke disse dimensjonene han selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Men tror ikke du kan satse på så mye mer en 10, det de koster nye. http://www.partsandretards.no/felger-og ... -rx-8-x-17 Det er jo ikke disse dimensjonene han selger? Nei nei beklager, fikk ikke med meg den. My bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Send meg en PM med hva du kan tenke deg å betale i mellom da så kansje vi blir enige. Mvh Leif Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 holder til i Kristiansand jeg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå