jonm Skrevet April 13, 2014 Forfatter Skrevet April 13, 2014 Her er litt bilder igjen. Nermer seg "ferdig" nå.. nå gjenstår det bare montering av bakfanger og litt småkjafs..
Sndvik Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Her er litt bilder igjen. Nermer seg "ferdig" nå.. nå gjenstår det bare montering av bakfanger og litt småkjafs..
jonm Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Skrevet Mai 12, 2014 Lite nytt og lite oppdateringer her nå. Mye jobb for tiden. Håper og få bilen klar til GS treffet. Må bytte bakpotte, og finne ut hva som feiler motoren. Fjusker, går ikke på tomgang og går best da jeg kobler av kontakten på luftmengde måleren...:/ hat prøvd å bytett den, men til ingen nytte.. må vær falskluft.. Fant ett hull i slangen til tomgangsmotoren, men ble ikke noe bedre av å få ny slange dær heller.. kommer hjem fra jobb igjen 27, så da får jeg prøve og få motoren på stell..
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Meget pent! Tar jeg ikke feil, så er bilen Brilliantrot? Hadde samme på vogna mi! Fin farge Kan kanskje se litt rosa ut under visse omstendigheter haha
jonm Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Har nå bytett omtrent alt, og bilen vill fortsatt ikke gå på tomgang etter gasspådrag. Men jeg har 2 ledninger til overs
JulianS Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Det der er til noe lys mangler kontaktstykket bare..
jonm Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Skrevet Juli 16, 2014 Forstår bare ikke hvor de skal? Alt fungerer..! Var på eu kontroll idag 0 feil
jonm Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Skrevet Juli 16, 2014 Sliter med att bilen ikke vil gå på tomgang. Går på tomgang om jeg starter den, stopper den og starter den igjen..!? Har bytett tomgangsmotor, alle slangene til veibhuslufting og til tomgangsmotor, luftmengdemåler, belg, toppdekselpakning, plugger, pakninger på innsuget osv.. Er det noen som har en godt tips om hva det kan vær? Den rusker seg ned og stopper etter gasspådrag.
jonm Skrevet August 6, 2014 Forfatter Skrevet August 6, 2014 Har litt rasling fra registerkjeden. Er det nåkk og bare bytte strammeren, eller må jeg til og bytte styreskinnene også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå