jonm Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Litt garasjerydding.. Har heldigvis en plass å lagre alt "skrotett" på
jonm Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Har fått sveist litt idag også.. Nå er sveisingen heldigvis ferdig.. Nå er det bare "pussen" igjen.. fikk ny skjerm i posten med koed også.. Da høyre skjermen var bulkett... slenger på litt bilder idag også..
Kjellsen Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Følger med her Du har en god vilje og liker arbeidet ditt
jonm Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Takk for det..! gleder meg til hel lakkering i april/mai..! Det såg kansje litt rart ut med den batterikassen, det ser kansje ut som jeg bare har spaklett over rusten, men det er ikke tilfelde asso.. glemte bare å ta bilde av det litt før.. På all rust som er fjernett har jeg kappett ut alt som var rustet og sveist inn nytt med galvanisert plate, grunnet med Wurth sitt quatro ruststopp, bodywork/koroserrikjitt, grunning, lakk, body sort og tecktyl til slutt.. Nå blir det litt montering av motorrom, skjermer og frontblekk før jeg begynner å gjør resten av bilen klar til lakkering..
jonm Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Det går seint, men det går vertfall fremmover.. Håper på lakering april/mai.. Spørst hvor mye jobbing det blir. Litt missfornøyd med de uorginale skjermene, men skal få til dette.. fikk foresten en ny skjerm av coed pga en bolk i den første jeg fikk. Så hvist det er noen som er innterisert i en høyre skjerm med en utoverbulk ved blinklyshull, så har jeg en liggende;)
jonm Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Her var det noen som synst det var kjekt med lim..:/ måtte renske opp i dette for å se under.. Og der var det selfølgelig litt rust.. kom gjerne med ris/ros og gode tips og råd:) Må til molde for å leige en flaske med miso18 igjen. Så håper jeg på å bli ferdig med dette neste uke. Har en ny Høyre skjerm med en "utover" bulk liggende. Denne gis bort..! Til den som kan og gidder og rette den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå