raynik Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hørte aldri noe fra deg.... gi en lyd om du gidder å ta turen til Ågotnes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Beklager så mye. Glemte det helt. Bilen er satt til vinterlagring, men kan alltids få til transport til hvor bilen står om det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hvor står bilen? er det langt unna Ågotnes med bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, det er nok en god times kjøring. Beste hadde vært om du kunne lånt en bil så kunne vi møtes i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Oki..skal se hva jeg får til... har en annen bil på hånden nå, så må vurdere litt hva jeg tar meg tid til da... jobber til 7 hver dag så er litt langt å kjøre 1 time etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hvor i verden står den? Utenfor rekkevidde? DVS langt oppi gokkiheita ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Her er kjøreruten fra CCB på Ågotnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Kan bytte i strøken veteran BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Fortrinnsvis E21, E24 eller E12 - alle med seksere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Hei igjen, Da må jeg prøve å få solgt bilen, da denne opptar plass for en annen bil som er på vei. For å få på plass et snarlig salg kan jeg derfor selge bilen til redusert pris. Om det er intersserte tar jeg gjerne i mot bud på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Foreløpig bud er kr 40 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Ny annonse på finn.no og ny pris: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39652768 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Høgeste bud som er kommet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå