Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Fant ut i stad at skiltet foran har ramlet av på bilen min. Den står gateparkert i Oslo og antagelig er det noen som har dunket borti slik at det løsnet. Så har det sikkert rast av i fart et sted.... Endel merker fra tidligere episoder på det men nå har noen tydeligvis tatt fart. Forbanna irriterende! Er avhengig av bilen og lurer på om noen vet om biltilsynet i Oslo har skilt liggende bak skranken eller om dette må bestilles?
Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Er det snakk om et par dager? Tenkte meg en tur å anmelde det i morgen... som jeg ser man må gjøre først. Kan jeg få utstedt prøveskilt om jeg skal bruke bilen i påvente av nye skilt eller hvordan kan jeg gjøre dette? Bilen blir stående litt etter uken som kommer, så det vil være snakk om noen dager til uken....
hylle Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Må anmelde det, så får du en lapp du tar med til biltilsynet, så får du nytt reg nr på bilen og nytt midlertidig vognkort til det nye kommer i posten, Å så kan du hente skilta dine iløpet av 2-3 dager etter du var på biltilsynet og leverte lappen fra politiet. var gjennom samme mølla ifjor. veldig irriterende.
Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Livsfarlig å sette inn midlertidig skilt av samme type som stod der?
hylle Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 jeg hadde gjort det, hvis du har skilt bak så.. da kan du forklare det til politiet om du blir stoppa. så forstår de deg nok.
Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Bare foran som er borte ja... Se om jeg får laget et skilt på dagen i morgen.
D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 IKKE lage deg skilt. det er dokumentforfalskning.. kjør rundt, sett skiltet bak, fremme.
Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Dokumentforfalsk? For å lage et skilt med samme reg nr som bilen har? Hva gjør man når man skal ha sykkelstativ på bilen da da? Får vel bare et skilt med til bilen, som skal være påmontert bilen..
D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 hjelper ikke. har du sykkelstativ på, så er orginalskiltet festet på bilen allerede. kan ikke bare lage egne skilt når du har mistet 1
D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 http://www.vegvesen.no/_attachment/294268/binary/525688
Kimmi80 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Korttenkt av meg en søndag... Leste meg frem og det er Forbanna forbanna forbanna folk som skal dunke inntil når man parkerer. Kan være vanskelig men gå ut og sjekk om det er plass i stede da!!
D.Toft Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 en bil er visst bare en bil i enkeltes øyne. og det suger. jeg hadde levert inn skjemaet jeg linket til fortest mulig, og tatt det derfra. hadde og plassert skiltet fremme siden det er der onkel p og fotobokser leser. MEN, det er meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå